Het gaat volgens mij niet om het 'leuk' vinden van pesten, maar om ervoor te zorgen dat er iemand zich slechter te doen voelen over zichzelf dan dat de pester voelt over zichzelf.
Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.
Anderson schreef: Het gaat volgens mij niet om het 'leuk' vinden van pesten, maar om ervoor te zorgen dat er iemand zich slechter te doen voelen over zichzelf dan dat de pester voelt over zichzelf.
jup idd
eigenlijk zijn de pesters nog minder zelfverzekerd dan degene die gepest wordt
Anderson schreef: Het gaat volgens mij niet om het 'leuk' vinden van pesten, maar om ervoor te zorgen dat er iemand zich slechter te doen voelen over zichzelf dan dat de pester voelt over zichzelf.
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
Nou, d'r was eens een meisje. Ik moet haar niet, zij moet mij niet, allemaal gezellig. Maar ze zei dus dat ze haar leven een beetje leuker maakte door de onze te verpesten. Conclusie: haar leven suckt echt zwaar :'D
xSnoepjex schreef:
Ik heb niet het gevoel dat ik iemand ooit echt heb gepest. Maar ik plaagde wel veel, en ik was bot. Maar zo ben ik nu eenmaal.
Lol, oke dit is echt een antwoord op een hele andere vraag?
OT: Ik heb geen idee, ik denk gewoon omdat ze zichzelf zo geweldig vinden, dat ze anderen maar even in de grond moeten trappen. Nog even lekker extra op die wonden drukken.