• Ik heb hier een idee voor een verhaal. Het is zeg maar wel helemaal beschreven, maar ik ga het ook nog niet op Quizlet zetten dus het maakt me niet zoveel uit dat jullie weten hoe het afloopt enzo.

    Het verhaal begint met het depressieve meisje Blythe, die vanwege ernstige gedragsproblemen naar een kostschool wordt gestuurd. Blythe is een beetje een zwartkijker. Op de kostschool krijgt ze een kamergenootje Sue. Sue doet heel bot tegen haar, of zegt gewoon helemaal niks, en wil er geen reden voor geven. Later ontmoet Blythe de jongen Bryce. Bryce heeft een kamer op de vleugel voor kinderen met extreme gedragsproblemen, en Sue kan niet begrijpen waarom. Ze worden verliefd, en krijgen wat samen. Bryce is het tegenovergestelde van Blythe; hij is een levensgenieter, en leert haar als het ware hoe ze moet leven. Ondertussen vertelt Sue eindelijk waarom ze zo tegen Blythe doet: Blythe is in de plaats gekomen van Raven, Sue's plotseling overleden vriendin. Dit kan Sue niet verwerken, en al helemaal niet als er opeens een ander meisje bij haar op de kamer moet. Later in het verhaal gaat het tussen Bryce en Blythe niet helemaal goed. Blythe merkt dat hij bezitterig en soms zelfs agressief is. Het eindigt ermee dat Bryce zelfmoord pleegt. Later blijkt dat hij Raven, op wie hij ook verliefd was, heeft vermoord, en zelfmoord heeft gepleegd omdat hij bang was Sue ook pijn te doen.

    Klinkt depressief enzo, haha. Maar het wordt niet alleen maar dood dood en nog eens dood hoor (: Jullie mening?

    [ bericht aangepast op 25 april 2011 - 17:36 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Tranquilized schreef:
    (...)

    isgoed! ;d


    Yay. :3


    wth.

    Quixotic schreef:
    (...)

    Dan wil ik hem ook lezen. (cat)


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Wat ze allemaal zeggen:
    - Goed uitwerken
    - Succes
    - Laat 't me maar weten zodra ik kan lezen

    :Y)


    It ain't broke, so don't fix it.