• Oke mijn oom is er. En hij heeft longvlieskanker. Nou is vrijdag 22april de uitslag bekend geworden. En ik heb hem nog niet gezien sinds de uitslag. Alleen vandaag dus. En ik vind het zo eng om naar beneden te gaan. Ik kan er niet tegen dat ik weet dat ik hem ga verliezen :'(


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Sterkte ):
    (flower)


    Me so good.

    veel sterkte! (flower)


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Hij overleeft het wel, zorg maar goed voor hem (flower)
    *Probeert nog te troosten*(K)


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Ahw. Ik weet hoe het is om dit nieuws te horen. Het was écht kut toen ik hoorde dat mijn vader blaaskanker had. Maar weten ze al zeker dat hij het niet gaat overleven dan?


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    Ahw. Ik weet hoe het is om dit nieuws te horen. Het was écht kut toen ik hoorde dat mijn vader blaaskanker had. Maar weten ze al zeker dat hij het niet gaat overleven dan?

    Ja dat weten ze zeker. Dat was de uitslag =(


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Aw =(
    Ga toch maar naar beneden en hou je sterk. Je kan hem nu nog zien <3 En ik denk dat hij het heel fijn zou vinden. En ook al barst je in huilen uit, dat maakt niks uit. Knuffel hem maar [:
    Sterkte.


    Sometimes it's best not to care.

    xSnoepjex schreef:
    Sterkte ):
    (flower)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ijskoffie schreef:
    veel sterkte! (flower)

    Depulso schreef:
    (...)
    Ja dat weten ze zeker. Dat was de uitslag =(


    Pff jezus. Ja gelukkig was het bij mijn vader te genezen. Maar het is moeilijk. Je moet gewoon zoveel mogelijk leuke dingen met hem doen voordat het.. nouja afgelopen is. Als je namelijk niets doet en je hem ontwijkt, ga je er later spijt van krijgen.


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Pff jezus. Ja gelukkig was het bij mijn vader te genezen. Maar het is moeilijk. Je moet gewoon zoveel mogelijk leuke dingen met hem doen voordat het.. nouja afgelopen is. Als je namelijk niets doet en je hem ontwijkt, ga je er later spijt van krijgen.

    Ja dat is waar. Maar vind het zo eng om naar beneden te gaan. Voel echt mijn hart kloppen in mijn keel nu 3:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Depulso schreef:
    (...)
    Ja dat is waar. Maar vind het zo eng om naar beneden te gaan. Voel echt mijn hart kloppen in mijn keel nu 3:


    Dat snap ik, ik weet hoe het is. Dat had ik ook aan het begin.. ik durfde mijn pap ook niet onder ogen te komen. Maar het is wel het beste. ;3


    To infinity and beyond •

    Weetje.
    Sommige mensen overleven het tóch. Vergeet dat niet.
    En ga naar beneden, geef je oom een knuffel, nu je hem ziet!


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    Weetje.
    Sommige mensen overleven het tóch. Vergeet dat niet.
    En ga naar beneden, geef je oom een knuffel, nu je hem ziet!

    Ja ik ga hem zo een dikke knuffel geven. Maar hij overleeft het echt niet. De kanker is al uitgezaait in zijn longen en tja,hij is al 77 =O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Inanimate schreef:
    Aw =(
    Ga toch maar naar beneden en hou je sterk. Je kan hem nu nog zien <3 En ik denk dat hij het heel fijn zou vinden. En ook al barst je in huilen uit, dat maakt niks uit. Knuffel hem maar [:
    Sterkte.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Omg ik ben net even beneden geweest. Ik sta gewoon hartstikke te trillen en word duizelig =(


    It's going to be difficult, but not impossible.