• Was het nou ook zo, dat je geen username kan.
    Die ooit al eens gebruikt is?
    Maar niet op dit moment in gebruik is?

    Hopelijk snappen jullie wat ik bedoel.

    'x

    Nope, dat kan inderdaad niet.


    It's time to be happy again.

    Nee, ook usernames die andere mensen ooit hebben gehad kun je niet gebruiken -helaas.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Een username die al eens gebruikt is door een user, kan niet opnieuw door een andere genomen worden.


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Dat kan niet :)
    Ik wilde DollFace nemen...en het lukte niet omdat de gebruikersnaam "bezet" was...en toen ik ging kijken stond het bij oude gebruikersnamen, maar er stond nog iets voor


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    hea? waarom kan dat niet?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eigenlijk zou hierbij een uitzondering moeten gemaakt kunnen worden, vanaf een bepaalde tijd.
    Zo mis je soms een mooie username door een user die al meer dan een jaar niet meer online kwam...


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    Eigenlijk zou hierbij een uitzondering moeten gemaakt kunnen worden, vanaf een bepaalde tijd.
    Zo mis je soms een mooie username door een user die al meer dan een jaar niet meer online kwam...

    Wat nou als die mensen dan weer in willen loggen, dat kan dan niet omdat hun username niet meer bestaat voor hun :'D


    -

    Dan zijn er ooit, over heel lang, helemaal geen usernames meer beschikbaar :Y)


    It ain't broke, so don't fix it.

    Dusseh, ik heette ooit 'Vore'. Kan iemand anders Vore dan niet meer gebruiken?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Genius schreef:
    (...)
    Wat nou als die mensen dan weer in willen loggen, dat kan dan niet omdat hun username niet meer bestaat voor hun :'D

    Maar bij leden die al meer dan een jaar niet meer online zijn gekomen?
    Of gewoon dat je per username kan opgeven of iemand anders die na -bijvoorbeeld- 6 maanden kan nemen. Als je bijvoorbeeld van plan bent om -zoals mij- dezelfde username meerdere keren te nemen, je dat zou kunnen instellen. Maar er zou wel een bepaalde tijd moeten tussen zitten om verwarring te vermijden.


    Has no one told you she's not breathing?

    Necrophiliac schreef:
    Dusseh, ik heette ooit 'Vore'. Kan iemand anders Vore dan niet meer gebruiken?

    Niemand, ook binnen 5 jaar niet.


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Maar bij leden die al meer dan een jaar niet meer online zijn gekomen?
    Of gewoon dat je per username kan opgeven of iemand anders die na -bijvoorbeeld- 6 maanden kan nemen. Als je bijvoorbeeld van plan bent om -zoals mij- dezelfde username meerdere keren te nemen, je dat zou kunnen instellen. Maar er zou wel een bepaalde tijd moeten tussen zitten om verwarring te vermijden.

    Wat een gedoe. Zo ben en blijf je wel lekker origineel :)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Maar bij leden die al meer dan een jaar niet meer online zijn gekomen?
    Of gewoon dat je per username kan opgeven of iemand anders die na -bijvoorbeeld- 6 maanden kan nemen. Als je bijvoorbeeld van plan bent om -zoals mij- dezelfde username meerdere keren te nemen, je dat zou kunnen instellen. Maar er zou wel een bepaalde tijd moeten tussen zitten om verwarring te vermijden.

    Dat is vet gedoe om dat zo te doen. Moeten mensen het maar gewoon bij 1 username houden (kitty)


    -

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Niemand, ook binnen 5 jaar niet.



    Waarom eigenlijk niet?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ooh, dan kunnen er meer van mijn lijstje af... :'[