• Nora heeft Cesc leren kennen op vakantie in Amerika. Na twee weken in Amerika gingen ze beide terug, Cesc naar Londen en Nora naar Barcelona. Ze bleven schrijven, elke dag, beloofden ze. Dat werd om de dag, elke week, elke maand. Toen niet meer.
    Een paar maanden later kreeg Nora weer een brief van Cesc. Dat hij een vriendin had. Steken van jaloezie gingen door haar heen. Toen besloot ze zelf het 'slechtere' pad op te gaan. Seks, drugs en drank. Totdat ze David leerde kennen, dit was meer dan een one-night stand. Veel meer. Samen kregen ze een relatie. Totdat Nora Cesc weer tegen kwam bij de training van het Spaanse team voor het EK. Voelt ze nog wat voor Cesc? Of Cesc voor haar?

    Rollen:
    ~ Twee WAG's Barça dudes
    Balloonatic - Ibi Afellay & Campeones - Xavi
    ~ Twee WAG's Arsenal dudes Beckham - Nicklas Bendtner & Azza - Jack Wilshere
    ~ BFF's Nora Molinari & Beckham
    ~ Mens waarvoor Cesc Nora verlaat Beckham

    Nodig:
    ~ Naam + Achternaam
    ~ Leeftijd
    ~ Uiterlijk + Foto
    ~ Hobby's
    ~ Karakter - Steekwoorden
    ~ Relatie
    ~ Extra's

    Het verhaal

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 20:21 ]


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Mourinho schreef:
    Kan ik Xavi nog invullen Elenaaaa? Of heb je er al genoeg?

    Kan nog, ik heb nog 1 barça dude nodig, en 1 gunner


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Spanjaard schreef:
    (...)
    Kan nog, ik heb nog 1 barça dude nodig, en 1 gunner
    Oke, dat ga ik dan vanavond doen (: Ik heb nu geen tijd meer..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Als je Lio nog nodig hebt ? (krul)

    En anders eis ik een link. :9~


    Hope goes lost but never dies.

    Recession schreef:
    Als je Lio nog nodig hebt ? (krul)

    En anders eis ik een link. :9~
    Je hebt al een abo? HAHA


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Faithfully schreef:
    (...)Je hebt al een abo? HAHA

    GRAPJE. (bloos)


    Hope goes lost but never dies.

    Nodig:
    ~ Mens waarvoor Cesc Nora verlaat
    ~ Naam + Achternaam: Sierra Emma Geller
    ~ Leeftijd: 21
    ~ Uiterlijk + Foto:

    Sierra heeft een mooie getinte huid. Ze heeft lange bruine haren tot het midden van haar rug. Ze is een klein meisje van maar 1.57. Dat vindt ze wel heel irritant. Sierra heeft grijs blauwe ogen. Sierra is dol op jurkjes. Meestal draagt ze witte kleding. Sierra is niet echt een stoer meisje qua kleding, meer een meisjes meisje. Sierra heeft een klein littekentje op haar schouder door een aanrijding. Op haar nek heeft ze een vogel staan. De vogel staat voor het loslaten van mensen waarvan je houdt.
    ~ Hobby's: Sierra is dol op sport. Ze tennist veel en doet ook veel aan fitness. Het liefste toch wel 2 à 3 uurtjes per dag. Verver is ze gek op muziek. Sierra fotografeert veel en graag, ze heeft hiervan ook haar beroep gemaakt. Ze is vaak bij vrienden maar is ook graag alleen.
    ~ Karakter – Steekwoorden: actief, bescheiden, charmant, creatief, dominant, eigenwijs, eerlijk, flirterig, populair, sierlijk, sportief, temperamentvol en verleidelijk
    ~ Relatie: Sierra heeft Cesc leren kennen op straat toen haar boodschappen vielen. Cesc hielp haar opruimen en Sierra bood hem koffie aan. Het klikt meteen en het duurde niet lang voordat ze zich 1e echte date hadden. Ook deze date was zeer geslaagd en al snel hadden ze een relatie.
    ~ Extra's: Sierra is fotografe als beroep. Verder studeert ze nu journalistiek. Door dat haar ouders allebei een mengelmoesje zijn spreekt ze 5 talen: Engels, Spaans, Italiaans, Frans en Duits. Sierra heeft al heel lang geen contact meer met haar ouders omdat haar ouders het niet accepteerde dat haar broertje, Pedro, homo was. Sierra koos Pedro’s kant tot ergernis van haar ouders. Pedro woont in Frankrijk, ze ziet hem ongeveer één keer in de drie maanden. Ze spreekt hem wel elke week.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 16:31 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Oei :s Ik moet Xavi nog invullen :s
    Of ben je al zo ver met je verhaal dat dat niet meer nodig is?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Campeones schreef:
    Oei :s Ik moet Xavi nog invullen :s
    Of ben je al zo ver met je verhaal dat dat niet meer nodig is?
    Nee hoor! Het kan nog, ik heb jou er ook al bij staan, vul maar even iets kort in of zo *O*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    WAG Xavi Hernández
    ~ Naam + Achternaam: Rosanna Ripoll Bijna Rosanna Hernández
    ~ Leeftijd: 25
    ~ Uiterlijk + Foto: Ik kan geen foto's doen op mijn iPod maar ik wil Blake Lively's uiterlijk (:
    ~ Hobby's: Buiten voetballen in de tuin met Xavi en hun herdershond Zambo heeft Rosanna niet echt hobby's. Ze kookt iedere avond voor Xavi, organiseerd vaak tuinfeestjes voor haar vrienden en Xavi's teammate en ze zit altijd tussen de andere supporters van Barça in Camp Nou of eender welk ander stadion. Rosanne heeft nooit, in tegenstelling tot de andere WAG's, in de VIPzetzls gezeten. Ze is opgegroeid tussen de Barça-supporters en zei Xavi de dag dat hun relatie officieel werd dat ze altijd tussen de Barça-supporters zal blijven zitten en hij dus geen VIPkaarten moest bestellen.
    ~ Karakter - Steekwoorden: Rosanna is een van de meest normalere WAG's. De draagt geen dure kleren van bekende en dure merken, ze draagt geen naaldhakken waar ze amper op kan lopen, ze gaat niet iedere dag shoppen en ze gaat niet iedere week naar de kapper. Rosanna is altijd zeer down-to-earth gebleven omdat ze wist dat Xavi haar liever in een jeansbroek zag dan in een minirokje. Ze is wel zeer sociaal gezelschap en heeft een goed gevoel voor humor. Ze is zowaar een van de lievelingetjes van het Barça-team. Vooral van grapjassen Dani Alves en Gerard Pique. Maar haar beste vrienden blijven altijd Pep Guardiola -omdat hij als een tweede vader voor haar is- en Victor Valdes.
    ~ Relatie: Rosanna en Xavi kenden elkaar al jaren. Ze hebben elkaar ontmoet tijdens Rosanna's stage bij FC Barcelona als masseuze. Ze kwam daar terecht omdat ze het burmeisje van Pep Guardiola werd toen zij en haar moeder van Brazilië verhuisde na de dood van haar vader. Pep was ook vrijgezel en van het ene kwam het andere en opeens woonde Rosanna en haar moeder bij Pep in huis. Rosanna mocht dus stage doen bij Barça totdat ze Xavi's kuit uit een kramp moest krijgen. Xavi had Rosanna al vaker gezien en had een enorme boon voor haar. Hij viel iedere keer expres tijdens trainingen, liep tegen iemand aan, hij deed er alles voor om gewond naar Rosanna te kunnen gaan tot hij een kramp keer en David Villa en Victor Valdes brachten hem naar haar toe. Daar sloeg de volk over en vroeg hij haar mee uit maar Xavi wist zeker dat ze de ware was toen ze aan een winkel stopte tijdens hun date om vanuit de etalage naar de FA finale te kijken in
    Engeland. Xavi en Rosanna zijn nu al zes jaar een koppel en Xavi wil haar ten huwelijk vragen maar hij weet niet hoe. Rosanna had al sinds haar eenentwintigste een kinderwens maar ze durfde het nooit aan Xavi te vertellen omdat ze dacht dat een baby misschien het einde van zijn carrière zou betekenen. Maar nu ze perongeluk zwanger is is ze helemaal bang geworden. Ze verstopt haar steeds dikker wordende buik door wijde kleedjes en truien in de hoop dat het niemand opvalt.
    ~ Extra's: Op haar pols heeft Rosanna in Griekse cijfers de sterfdatum van haar biologische papa getatoeerd staan.

    Sorry voor het lange wachten.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Klinkt als een três awesome story~!

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 20:21 ]


    why is always london so far away when you need it?