• Ik had zo'n geniale avond gisteren. Ik ging eerst met een vriendin + haar vriend naar zo'n discotheek ergens in een dorpje, want dat zou heel leuk worden. Kwamen we daar, was het gewoon dood (no_chears) Nauwelijks mensen en iedereen stond aan de kant en danste niet. Dus ik probeerde het nog leuk te maken door wat te dansen maar dat hielp niet. Dus toen gingen we om 2 uur alweer naar haar huis, en ik zou in de stad slapen dus hun brachten me naar de stad. Had ik een vriend zover gekregen om naar Groningen (de stad dus) te komen en met mij uit te gaan. Kwam ie om 3 uur nog aanrijden en moesten we eerst nog gratis parkeerplek opzoeken en toen gingen we nog uit *O* En toen liet ik mijn charmes los op de jongens daar (wbw) Nee okee grapje, maar het was wel vet geniaal.

    Oh en toen vanmorgen kon die vriend zn auto sleutels niet meer vinden dus wij in paniek. Bleek dat ze nog gewoon in de auto zaten! Heeft die auto de hele nacht niet op slot gestaan :W

    Dus hoe was jullie zaterdagavond? (banana)


    -

    Saai ,zoals altijd :/


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Haha. Klinkt leuk. (:
    Ik zat gewoon thuis.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Chiiiiill.
    Ik ben ook uit geweest. Heel avond buiten gezeten met een hele hoop vrienden. Heel veel lol gehad, nog even met een goede vriendin van me gezoend. Tenminste, volgens die jongens daar dan. Het was alleen een kusje :') En ohja, een vriendin van me die ik al sinds mn tweede ken zat twee cafés naast me. Dus die ook nog even gesproken, maar die zie ik morgen ook weer, duszzzz
    Half 2 thuis, erg vroeg XD Heb ruim 12 uur geslapen (cat)


    Life is hard and then we die

    Ik heb One Flew Over The Cuckoo's Nest gezien, geweldige film. c:


    wth.

    PUKKELxDING schreef:
    Chiiiiill.
    Ik ben ook uit geweest. Heel avond buiten gezeten met een hele hoop vrienden. Heel veel lol gehad, nog even met een goede vriendin van me gezoend. Tenminste, volgens die jongens daar dan. Het was alleen een kusje :') En ohja, een vriendin van me die ik al sinds mn tweede ken zat twee cafés naast me. Dus die ook nog even gesproken, maar die zie ik morgen ook weer, duszzzz
    Half 2 thuis, erg vroeg XD Heb ruim 12 uur geslapen (cat)

    Jongens overdrijven graag, ik heb namelijk precies hetzelfde gehad haha. (wbw)


    -

    Die ene vriend die je ook uit Westerbork kwam ophalen? (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Genius schreef:
    (...)
    Jongens overdrijven graag, ik heb namelijk precies hetzelfde gehad haha. (wbw)
    Haha, ja, ik was ook een keer uit op vrijdagavond. Had ik ook een meisje gekust. Was het van 'Muh, is dat alles?' Dus zo kan het ook XD


    Life is hard and then we die

    Voiceless schreef:
    Die ene vriend die je ook uit Westerbork kwam ophalen? (krul)

    Ja die haha (bloos)


    -

    Ik heb serieus, de hele zaterdag rondgehangen in een soort mini hippie winkeltje, waar nooit iemand ingaat, maar het is zóooo'n leuk winkeltje! Ze hebben er echt; alles, fo real. Ik heb daar gewoon de hele dag rondgehangen met de eigenaar, en ze heeft me nagels gedaan, gewoon voor de lol enzo, was zo gezellig, en ik kende dr nog maar een paar uur, hahaha.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Haha, ja, ik was ook een keer uit op vrijdagavond. Had ik ook een meisje gekust. Was het van 'Muh, is dat alles?' Dus zo kan het ook XD

    Ik snap niet waarom jongens dat graag willen zien, ik hoef dat van 2 jongens niet te zien :W


    -

    Quixotic schreef:
    Ik heb One Flew Over The Cuckoo's Nest gezien, geweldige film. c:

    Die's goed!=)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Die's goed!=)


    Weet ik! Ik zat echt in shock bij het einde, -ook al wist ik die van te voren-


    wth.

    Depulso schreef:
    Saai ,zoals altijd :/


    I´m nothing special.

    Genius schreef:
    (...)
    Ik snap niet waarom jongens dat graag willen zien, ik hoef dat van 2 jongens niet te zien :W
    Ik weeeeeeel


    Life is hard and then we die

    Wishful schreef:
    Haha. Klinkt leuk. (:
    Ik zat gewoon thuis.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.