• Dus T een vriendin van mij heeft al 5 maanden een navelpiercing zonder dat haar moeder het wist. Ze had hem van der vader gekregen en haar ouders zijn gescheiden. Dus dan heeft ze het in deze vakantie via de telefoon gezegd en nu ja haar moeder was wel erg boos , omdat der vader het niet meer haar had besproken , maar voor de rest viel het nog mee. Maar dan was er nog haar stiefpa M. Hij was heel erg boos en heeft de kamer van T bij het huis van haar ma en stiefpa helemaal over hoop gedaan. Haar Tv kapot gemaakt , haar stereo op de grond gesmeten, etc... Dan is hij in slaap gevallen op haar bed en toe hij 's avonds wakker werd omdat hij moest plassen heeft hij gewoon tegen haar verwarming aan geplast! M heeft ook gedreigd om T en haar ma buiten te smijten en T's ma te slaan etc... Nou gaat ze vandaag normaal gezien terug naar der ma , want ze heeft bijna heel de vakantie bij haar pa geweest en gaat ze met M praten , maar ze is en beetje bang dat hij haar iets gaat doen. T gaat misschien ook bij haar pa gaan wonen omdat M altijd zo agressief is. (Niet dat hij haar slaat maar wel erg opvliegend) Ik vind dat zij en haar ma gewoon fotos van al het kapotte gerief moeten trekken en naar de politie gaan voor huiselijk geweld! Maar ja ik kan me daar niet mee moeien hé. Maar ben nu wel bezorgd om T...
    Sorry voor dit zeikentopic en wat vinden jullie hier eigenlijk van?


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Jezus, ga JIJ dan naar de politie, en leg eens uit wat er aan de hand is. Als al die kapotte zooi er nog ligt, kan de politie controleren, en T. vragen stellen!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Die stiefvader is ziek man o.o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is niet normaal. O.o
    Ik zou het eerst bespreken met je ouders, eens kijken wat zij ervan vinden.
    Je zorgen zijn helemaal terecht en het is beter als de buitenwereld iets er van af weet, zodat er op tijd kan worden ingegrepen.
    Verder zou ik het advies aan je vriendin geven om bij jou te logeren als ze er erg van geschrokken is en niet daarheen durft.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Necrophiliac schreef:
    Jezus, ga JIJ dan naar de politie, en leg eens uit wat er aan de hand is. Als al die kapotte zooi er nog ligt, kan de politie controleren, en T. vragen stellen!

    De tv heeft hij al weg gedaan , maar er is nog altijd een serieuze deuk in de deur etc...


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Saepe schreef:
    Dat is niet normaal. O.o
    Ik zou het eerst bespreken met je ouders, eens kijken wat zij ervan vinden.
    Je zorgen zijn helemaal terecht en het is beter als de buitenwereld iets er van af weet, zodat er op tijd kan worden ingegrepen.
    Verder zou ik het advies aan je vriendin geven om bij jou te logeren als ze er erg van geschrokken is en niet daarheen durft.


    I love you Irem

    Dat is echt ziekelijk.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'