• De meeting gaat niet door, dus het heeft geen zin om nog een reactie neer te zetten.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2011 - 16:46 ]


    Firm believer of all that is magic

    Fragile schreef:
    (...)
    ga jij iedereens kaartje betalen? die kosten al 18,50 volgensmij en heb je al bedacht waar je zou willen zwemmen?
    Je moet er namelijk wel rekening mee houden dat niet iedereen een ovkaart heeft...

    Het kost bij sommige zelfs duurder dan 20 euro..

    @Geesje Lieverd er zijn wel meer den 500 active leden, alleen de helft voelt zich te goed voor het forum (GayhandSmileyDieGewoneUsersNietHebbenEnIkDusOokNiet-Sadface-)
    @GeniusFerbOfZoiets Als je er 25 laat komen, heb je kans dat je met maar een stuk of 8 rond gaat lopen he? Heel veel mensen zeggen "Ja ik kom, ik kom" en komen dan niet :'D

    Ligt compleet aan de datum.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ligt eraan wanneer.


    Your make-up is terrible

    EstrellaVida zei op 25 april 2011 - 17:28:

    @Geesje Lieverd er zijn wel meer den 500 active leden, alleen de helft voelt zich te goed voor het forum (GayhandSmileyDieGewoneUsersNietHebbenEnIkDusOokNiet-Sadface-)
    @GeniusFerbOfZoiets Als je er 25 laat komen, heb je kans dat je met maar een stuk of 8 rond gaat lopen he? Heel veel mensen zeggen "Ja ik kom, ik kom" en komen dan niet :'D .



    DAt maximum snap ik niet. Hoe meer mensen hoe gezelliger? en een gewone stad meeting zou leuk zijn. En ik wil de exacte datum en tijd en waar.


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    (...)

    DAt maximum snap ik niet. Hoe meer mensen hoe gezelliger? en een gewone stad meeting zou leuk zijn. En ik wil de exacte datum en tijd en waar.

    Precies, en de helft komt toch nooit opdagen.
    Maar ik hoorde net het woordje dierentuis? Ik ga niet :'D
    1. Te duur
    2. Ik háát dierentuinen :'D

    Mij lijkt het heel leuk alleen ken ik niemand =[

    Ik woon er, maar ik kom alleen als er mensen komen die ik ken en wel zou eens willen zien. :Y)

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 18:40 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dit topic is van een maand geleden, ik denk niet dat deze meeting doorgaat :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Dit topic is van een maand geleden, ik denk niet dat deze meeting doorgaat :')


    Deze gaat ook niet meer door (;


    Firm believer of all that is magic

    Zeg het dan ook eventjes -.- dat het niet door gaat.


    Some angels have no wings.

    ligt eraan waar? in Rotterdam centrum centraal beurs daar in de buurt en wanneer?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    kan er dan geen slotje op?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Pensieve schreef:
    Ligt eraan wanneer en waar in Rotterdam.

    En of ik mag van mijn ouders


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful