Fragile schreef:
(...)
ga jij iedereens kaartje betalen? die kosten al 18,50 volgensmij en heb je al bedacht waar je zou willen zwemmen?
Je moet er namelijk wel rekening mee houden dat niet iedereen een ovkaart heeft...
@Geesje Lieverd er zijn wel meer den 500 active leden, alleen de helft voelt zich te goed voor het forum (GayhandSmileyDieGewoneUsersNietHebbenEnIkDusOokNiet-Sadface-)
@GeniusFerbOfZoiets Als je er 25 laat komen, heb je kans dat je met maar een stuk of 8 rond gaat lopen he? Heel veel mensen zeggen "Ja ik kom, ik kom" en komen dan niet :'D
@Geesje Lieverd er zijn wel meer den 500 active leden, alleen de helft voelt zich te goed voor het forum (GayhandSmileyDieGewoneUsersNietHebbenEnIkDusOokNiet-Sadface-)
@GeniusFerbOfZoiets Als je er 25 laat komen, heb je kans dat je met maar een stuk of 8 rond gaat lopen he? Heel veel mensen zeggen "Ja ik kom, ik kom" en komen dan niet :'D .
DAt maximum snap ik niet. Hoe meer mensen hoe gezelliger? en een gewone stad meeting zou leuk zijn. En ik wil de exacte datum en tijd en waar.