• Ooit wel eens gepest?
    Want ik lees soms hele erge verhalen, waarbij mensen letterlijk gek worden van al dat getreiter.
    Ik ben vroeger wel gepest, omdat ik niet mee ging met de rest qua gedrag, kleding, uiterlijk... etc.
    Maar goed, ik ben er sterker uitgekomen, en laat me nooit meer zo de grond in boren door iemand!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik werd vooral in het lager tot en met het vijfde leerjaar uitgelachen, omdat ik dik ben. Nu nog dikwijls, maar minder dan vroeger en nu kan ik er beter mee omgaan. Ik ben erg gekwetst wanneer er een opmerking gemaakt wordt over mij, maar daarna kan ik me eroverheen zetten. Zoals je zegt, ik ben er ook sterker uitgekomen.
    Ik ben wel al 8 kilo vermagerd en ik wil er nog veel kwijtraken. Ik wil bewijzen dat ik in mijn eentje kan vermageren, ookal zal ik volgens mij nooit het gevoel hebben dat ik niet dik ben, door alles wat gezegd geweest is.

    Ik heb toen ook iemand gepest, omdat ik iemand anders wou laten voelen hoe ik me voelde. Ik heb daar ontzettend veel spijt van en ik ga nooit meer iemand opzettelijk proberen te kwetsen, tenzij die persoon dat bij mij wel doet.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik ben nooit gepest, ik heb nooit gepest


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Spanjaard schreef:
    Ik ben nooit gepest, ik heb nooit gepest


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Birthday schreef:
    Nog nooit, gelukkig. Ik heb ook nog nooit gepest.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nee eigenlijk niet.


    -

    Ik ben sinds groep 3 tot de 2e gepest, nu niet meer. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Nee niet gepest, wel een paar keer uitgescholden, maar meer ook niet.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ja.


    No growth of the heart is ever a waste

    Eerder buitengesloten geweest en soms werd ik 'emo' nageroepen. Daar heb ik wel een tijdje van wakker gelegen tot ik echte vrienden kreeg en ik er veel sterker uitkwam.
    Ik heb er wel wat van geleerd.


    Let the Night embrace you

    In de 1e werd ik helemaal buiten gesloten. Pff, wat een kutwijven waren dat zeg.


    <3

    Op de basisschool. Maar nu helemaal niet meer. Ja er word natuurlijk wel over me geroddeld. Maar ik roddel even hard terug :Y)


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb iemand buitengesloten en dat telt ook mee als pesten. Maar ze had problemen en kon helemaal niet goed met mensen om gaan. Ik probeerde haar gewoon normaal te behandelen, maar mijn vriendinnen -die aan een stuk door roddelen- vonden haar vreselijk en ik werd meegetrokken. Ze is uiteindelijk naar speciaal onderwijs gegaan. Ik wil nou niet zeggen dat ik haar het leven zuur heb gemaakt. Ik heb haar niet elke dag laten merken dat ze anders was en fout zat, maar ze had het denk ik wel door dat ze niet thuis hoorde in onze klas. Ze werd écht gepest door mensen die 2 klassen hoger zaten. Die lachten haar uit recht in haar gezicht en fietsen als een stel bitches achter haar aan na school. Dat was misschien ook de reden dat ik afstand van haar nam, laf ja, maar ik wilde zelf niet gepest worden.


    wth.

    Ik ben 3 jaar aan heen stuk gepest, lang verhaal :s


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    xSnoepjex schreef:
    Ik ben niet gepest. Ik had wel eens dat ik me buitengesloten voelde, maar ik ben nooit gepest.


    I love you Irem

    ben en word
    Ik ben zelfs weggepest


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one