• Morgen komt Captain. Dan komt ze vanuit België naar Rotterdam en dan gaan we foto's maken, gezellig doen, blijft ze slapen en en en en ... Ja, weet ik veel. *O*
    En volgende week komt Jac [Genius slapen en daar ga ik lekker Koninginnedag mee vieren en trouwen. (wedding)


    Dus ja, ik sta op springen van blijheid en hyperactiviteit. Someone shoot me, want ik kan de hele dag al niet stilzitten! _O_

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 16:03 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Oh, trouwen, dus ook een huwelijksnacht? (wbw)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (no_chears) Ik wil jou ook meeten ...


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    omg, trouwen? Wat leuk! <3


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    (wbw)<--- omg i like that one.

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 16:04 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Jippie! Wat leuk :3

    Maar je bent mij al helemaal vergeten. Mijn leven is geruïneerd nu. -cryface-


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Alvast heel veel plezier morgen! (bloos)

    & ik kan niet wachten tot volgende week (wedding)


    -

    veel plezier.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    (banana)


    I solemny swear i am up to no good

    Jij ging al met mij trouwen, maar meer mensen in een huwelijk is geen probleem toch.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    Jij ging al met mij trouwen, maar meer mensen in een huwelijk is geen probleem toch.

    Polygamy Ik doe mee *O*


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Houston schreef:
    (...)
    Polygamy Ik doe mee *O*

    Sexy. (cop)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik mag haar niet eens voor mezelf hebben? (finger)


    -

    Ik vind die Golden Member smileys nu al irritant. (aa')


    It's time to be happy again.

    Ik ga ook morgen bij mijn vriendin slapen van Amtserdam tot maandag en ik kom ook helemaal uit antwerpen. ^^


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Genius schreef:
    Ik mag haar niet eens voor mezelf hebben? (finger)


    Wij houden dan gewoon samen een polyhousehold met slaven en slavinnetjes! :9~
    Wriiiiii! Ik ga vanaf morgen elke dag smsen om af te tellen. *O*


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.