• Ik heb net een afspraak gemaakt om op 9 mei een tattoo te laten zetten, en ik ben nu al zenuwachtig.
    Zijn er mensen die ervaring hebben met tattoo's en wat tips kunnen geven?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik had hem kleiner verwacht! Echt echt klein zeg maar, haha.
    Ik vind hem er mooi geworden. Love the colours.
    _O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Erato schreef:
    Hij is echt heel mooi geworden. Ik geloofde in die programma's nooit als ze zeiden: het is mooier dan ik dacht. Maar echt waar, dat is het wel.

    Ik moet ook zeggen, ik heb bijna helemaal geen pijn gehad, terwijl het wel op de meest pijnlijke plek was. Enkel op het einde begon het behoorlijk irritant te voelen.


    Ik heb het plastiekje er nog aangelaten, ja :p.

    Woow! Hij is heel groot. Ik dacht dat je hem veel kleiner wilde? (krul)
    Maargoed, ik houd sowieso niet van tattoos. :Y)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik heb een tattoo. Ik was heel zenuwachtig van te voren en tijdens het zetten was ik ontzettend kalm. Na het zetten ben ik wel 2 of 3 keer bijna flauwgevallen. Dus ik raad je aan om genoeg suiker in je bloed te hebben en iets van Dextro mee te nemen (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    alles goed gekomen, jawel hea?

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 18:59 ]


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Nee zo huge is hij niet hoor. Hij is veel kleiner dan die foto van het voorbeeld.
    En hij kon 'm niet veel kleiner doen omdat het anders een zootje zou worden. Ik had 'm liever wat kleiner gehad maar goed dat kon niet echt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Oké, succes! (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.