• Ik had vandaag eigenlijk logopedie (moet er heen door de orto(cat)). En vandaag waren we ook heel vroeg uit (11 uur) en ik ben het gewoon stom vergeten :( *slaat zichzelf tegen hoofd*. Dus die vrouw van de logo bellen waar ik was (ze was gelukkig niet boos maar mijn moeder & zus wel) en ik voel me nu echt zó schuldig dat ik het liefst mijn hoofd tegen de muur sla. Ik zie haar pas weer over 2 weken (door de meivakantie) maar op zulke momenten haat ik mezelf echt (cat).

    iemand dit ook wel eens gehad?


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Uh nee, maar waarom voel je je schuldig? je zegt net dat je het bent vergeten, dat doe je ook niet expres.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    OMYJBIEBER schreef:
    Uh nee, maar waarom voel je je schuldig? je zegt net dat je het bent vergeten, dat doe je ook niet expres.


    omdat die vrouw daar gewoon bijna een half uur heeft gewacht en verwacht dat ik kwam (en ik voel me nogal snel schuldig).


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    SpookyAthena schreef:
    (...)

    omdat die vrouw daar gewoon bijna een half uur heeft gewacht en verwacht dat ik kwam (en ik voel me nogal snel schuldig).

    Je kunt er niks aan doen, die vrouw is dat wel gewend.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Voel je niet schuldig; iedereen vergeet weleens iets, da's menselijk.
    En ja, ik ben ook regelmatig dingen vergeten. Hoewel ik ook regelmatig dingen bewust vergat :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik moet ook naar Logo, Moet je van die kinderspelletjes doen xD


    Firm believer of all that is magic

    GeniusFerb schreef:
    Ik moet ook naar Logo, Moet je van die kinderspelletjes doen xD


    *zucht* helaas wel... maar soms zijn ze ook wel heel grappig xD


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Ik heb het wel eens andersom gehad. Is nog erger.


    SLOAN.