• EL CLÁSICO 92
    Mourinho - Lynn - WAG van Xavi.
    Dromenvanger - Kim - WAG van Gregory van der Wiel.
    ReinaxLynn - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Spanjaard - Elena - WAG van David Villa.
    Nicklas - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Ramsey - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Linyola - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Veeyah - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Palermo - Amber - WAG van Lionel Messi.
    4xFabregas - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 16:05 ]


    Behind every great man there’s a great woman

    Nu ga ik echt even schrijven hoor.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.



    Alsjeblieft An _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hoe moet ik nou de woorden; 'Ik vind je heel lief(H)' gaan geloven?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Thank you, Lien!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ReinaxLynn schreef:
    Hoe moet ik nou de woorden; 'Ik vind je heel lief(H)' gaan geloven?

    Van wie? (krul)


    Everything is worse without music.

    Linyola schreef:
    (...)
    Van wie? (krul)


    Van m'n beste vriendin...


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Reina ben je al bijna klaar? :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nee sorry.. Ik had onenigheid met Jooz en daarna ging ik huilen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Nooohooooh!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ReinaxLynn schreef:
    Nee sorry.. Ik had onenigheid met Jooz en daarna ging ik huilen.

    Wat is er meid? ):


    Everything is worse without music.

    Linyola schreef:
    (...)
    Wat is er meid? ):


    Ik zou bij haar slapen omdat we elkaar zaterdag 2 jaar kennen. Maar nu kon het wéér niet. En ik verheug me steeds op zulke dingen en dan gaat het uiteindelijk weer niet door. En normaal gesproken zit ik er niet zo mee, maar bij Jooz is het anders. Zij is speciaal, het is gewoon m'n beste vriendin, ik zie haar niet vaak en dus vind ik het fijn als ik haar weer eens zie. Maar nou, we hadden dus ruzie over het feit dat het steeds niet door ging. En ik zei dat ik wist dat het niet haar schuld was, maar dat nam mijn boosheid niet weg. Ik trek het gewoon niet om keer op keer teleurgesteld te worden. En toen zat ik dus te huilen, gewoon omdat ik haar kwetste met mijn boosheid. En toen zei ik dat het gewoon het gevoel gaf alsof ze me niet leuk/aardig vindt. En toen zei ze dus dat van 'Ik vind je heel lief(H)'.. Maar ja ik zit nu weer in zo'n bui dat ik haar niet geloof. Want ik snap niet waarom ze juist mij als beste vriendin heeft etc.
    Maar nu is het weer goed, en heb ik sorry gezegd voor mijn gedrag. En nu gaat Jooz proberen of het alsnog door kan gaan.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ReinaxLynn schreef:
    (...)

    Ik zou bij haar slapen omdat we elkaar zaterdag 2 jaar kennen. Maar nu kon het wéér niet. En ik verheug me steeds op zulke dingen en dan gaat het uiteindelijk weer niet door. En normaal gesproken zit ik er niet zo mee, maar bij Jooz is het anders. Zij is speciaal, het is gewoon m'n beste vriendin, ik zie haar niet vaak en dus vind ik het fijn als ik haar weer eens zie. Maar nou, we hadden dus ruzie over het feit dat het steeds niet door ging. En ik zei dat ik wist dat het niet haar schuld was, maar dat nam mijn boosheid niet weg. Ik trek het gewoon niet om keer op keer teleurgesteld te worden. En toen zat ik dus te huilen, gewoon omdat ik haar kwetste met mijn boosheid. En toen zei ik dat het gewoon het gevoel gaf alsof ze me niet leuk/aardig vindt. En toen zei ze dus dat van 'Ik vind je heel lief(H)'.. Maar ja ik zit nu weer in zo'n bui dat ik haar niet geloof. Want ik snap niet waarom ze juist mij als beste vriendin heeft etc.
    Maar nu is het weer goed, en heb ik sorry gezegd voor mijn gedrag. En nu gaat Jooz proberen of het alsnog door kan gaan.

    Ahw, ja ik snap je best wel hoor maar beter dat het NU allemaal weer goed is dan! _O_


    Everything is worse without music.

    Ik ga een tukkie doen met Bo ben moe en cranky.... Slaap lekker darlings! (flower)


    Everything is worse without music.

    Ik hoop echt dat het toch nog door kan gaan. Want ik vind dat je daar recht op hebt!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Linyola schreef:
    Ik ga een tukkie doen met Bo ben moe en cranky.... Slaap lekker darlings! (flower)


    Trusten Malissa (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.