Linyola schreef:
(...)
Wat is er meid? ):
Ik zou bij haar slapen omdat we elkaar zaterdag 2 jaar kennen. Maar nu kon het wéér niet. En ik verheug me steeds op zulke dingen en dan gaat het uiteindelijk weer niet door. En normaal gesproken zit ik er niet zo mee, maar bij Jooz is het anders. Zij is speciaal, het is gewoon m'n beste vriendin, ik zie haar niet vaak en dus vind ik het fijn als ik haar weer eens zie. Maar nou, we hadden dus ruzie over het feit dat het steeds niet door ging. En ik zei dat ik wist dat het niet haar schuld was, maar dat nam mijn boosheid niet weg. Ik trek het gewoon niet om keer op keer teleurgesteld te worden. En toen zat ik dus te huilen, gewoon omdat ik haar kwetste met mijn boosheid. En toen zei ik dat het gewoon het gevoel gaf alsof ze me niet leuk/aardig vindt. En toen zei ze dus dat van 'Ik vind je heel lief(H)'.. Maar ja ik zit nu weer in zo'n bui dat ik haar niet geloof. Want ik snap niet waarom ze juist mij als beste vriendin heeft etc.
Maar nu is het weer goed, en heb ik sorry gezegd voor mijn gedrag. En nu gaat Jooz proberen of het alsnog door kan gaan.
No man is just a soldier. Every soldier is a hero.