• ,,ik ben verliefd op mijn ex ;"(

    echt vreselijk, ook omdat ik bijna zeker weet dat hij mijn beste vriendin leuk vind.. :(

    Hebben jullie tips hoe ik indruk op hem kan maken?? Alvast bedankt (L)

    EDIT: Haha XD ik snap het ,, links laten liggen dus? XD

    EDIT2: heel erg bedankt iedereen voor jullie tips..!!

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 13:23 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    ben je zeker dat je terug wilt met je ex ? meestal komt dat niet goed :/


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    ben je zeker dat je terug wilt met je ex ? meestal komt dat niet goed :/


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Seel schreef:
    ben je zeker dat je terug wilt met je ex ? meestal komt dat niet goed :/


    het is ook nog eens een van mijn goede vrienden XD en we hebben maar kort gehad,en ik weet het wel zeker dat ik terug met hem wel XD

    En hij is trouwens ook best wel close met mij ...

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 21:42 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Heb een betere tip: laat hem links liggen :] Zoals het er nu naar uit ziet ben je - als je probeert hem weer voor je te winnen - goed op weg naar nog meer hartenpijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Een ex is het om een reden.


    -

    Genius schreef:
    Een ex is het om een reden.


    Jha okay dat is ook weer waar maar dat was toen we nog best jong waren, en een soort vergissing :( (ik maakte het toen uit)


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik begrijp totaal wat je bedoeld,

    Maar hij is je ex voor een reden, vrienden zijn soms beter dan vriendjes (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Eponine schreef:
    Ik begrijp totaal wat je bedoeld,

    Maar hij is je ex voor een reden, vrienden zijn soms beter dan vriendjes (:


    Raar genoeg zie ik hem niet als mijn ex..


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    oke! uhm
    uit ervaring weet ik hoe kut dit voor je is. vooral omdat jullie (net als ik toen) nog goeie vrienden zijn.

    en ik weet ook dat als jullie weer wat krijgen het niet fout hoeft te gaan omdat jullie exsen zijn. kijk maar na mij. ik heb nu voor de 3e x wat met dezelfde jongen. en het gaat nu beter dan ooit.

    maar je denkt dat hij op je vriedin valt. dan zou ik eerst met haar gaan praten of hij de laatste tijd anders tegen er doet. zo krijg je er meer zekerheid van. als het zo is en zij toevallig een relatie krijgen zou ik niet gelijk boos worden op hun. wand zo verlies je ze allebei. en als hij toch niet op der is, is het alleen maar mooit toch. en dan zou ik telkens meer toenadering zoeken bij hem.

    hoop dat je hier wat aan hebt
    suc6


    we all deserve to die

    develin schreef:
    oke! uhm
    uit ervaring weet ik hoe kut dit voor je is. vooral omdat jullie (net als ik toen) nog goeie vrienden zijn.

    en ik weet ook dat als jullie weer wat krijgen het niet fout hoeft te gaan omdat jullie exsen zijn. kijk maar na mij. ik heb nu voor de 3e x wat met dezelfde jongen. en het gaat nu beter dan ooit.

    maar je denkt dat hij op je vriedin valt. dan zou ik eerst met haar gaan praten of hij de laatste tijd anders tegen er doet. zo krijg je er meer zekerheid van. als het zo is en zij toevallig een relatie krijgen zou ik niet gelijk boos worden op hun. wand zo verlies je ze allebei. en als hij toch niet op der is, is het alleen maar mooit toch. en dan zou ik telkens meer toenadering zoeken bij hem.

    hoop dat je hier wat aan hebt
    suc6


    Heel erg bedankt, en ik heb al gevraagd of hij anders tegen haar deed, en ik zal echt nooit boos op hun worden, maar ze merkte er niks van. zegt ze..
    En ik heb al 2 of 3 keer met hem gehad, en steeds was ik zo dom om het weer uit te maken en nu heb ik vreselijke spijt!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Loveletters schreef:
    (...)

    Heel erg bedankt, en ik heb al gevraagd of hij anders tegen haar deed, en ik zal echt nooit boos op hun worden, maar ze merkte er niks van. zegt ze..
    En ik heb al 2 of 3 keer met hem gehad, en steeds was ik zo dom om het weer uit te maken en nu heb ik vreselijke spijt!

    Oh nou dan kan ik me ook goed voorstellen dat die jongen daar niet weer op zit te wachten. Mijn neef had hetzelfde verhaal, ging ook keer op keer aan en uit. Hij ging eraan kapot en uiteindelijk had hij de knoop definitief doorgehakt. Dus wees niet egoïstisch en bespaar hem die ellende. Niet doen. Echt niet. Mijn mening.

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 13:17 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Believe me, laat hem gewoon gaan.


    None but ourselves can free our minds.

    TheBoss schreef:
    (...)
    Oh nou dan kan ik me ook goed voorstellen dat die jongen ook zoiets heeft van: pleur op. Mijn neef had hetzelfde verhaal, ging ook keer op keer aan en uit. Hij ging eraan kapot en uiteindelijk had hij de knoop definitief doorgehakt. Dus wees niet egoïstisch en bespaar hem die ellende. Niet doen. Echt niet. Mijn mening.


    nee zo ging het niet hoor, het was toen niet echt serieus de tweede keer, en het was maar heel kort.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Seel schreef:
    ben je zeker dat je terug wilt met je ex ? meestal komt dat niet goed :/

    Bij mij kwam het ook niet goed, dus de 3de keer heb ik hem gewoon gelaten. En ik dacht dat ik altijd liefdes verdriet zou hebben en dat ik voor altijd op hem zou blijven maar nee, ik ben nu happy single. Ik haat die gast zo hard nu.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Wounded schreef:
    Believe me, laat hem gewoon gaan.


    Jha,, das wel het slimste,, maar het is zo moeilijk ;(


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.