• anorexia, voel ik heel vaak een enorme papzak.

    Mijn vriendin heeft waarschijnlijk ook anorexia, en die zeurt steeds dat ze zo dik is en blablabla.
    Maar dan zit ik daarnaast en dan vergelijk ik eens onze benen, haar onderbenen passen twee keer in mijn onderbenen !

    &dan zegt ze tegen mij dat ik niet moet zeuren en dat zij veel dikker is..
    Maar dat klopt helemaal neit.. o.o


    Me so good.

    Vaag ...
    Mensen met Anorexia kunnen best eng zijn idd


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Dat ken ik wel een beetje, maar dan niet met mensen die anorexia hebben maar gewoon graag zeuren over dat ze zichzelf zo dik vinden terwijl ze drie keer in mij passen.
    Maar als je anorexia hebt, heeft het wel echt een reden en dat is dan best vervelend :x Veel sterkte met je vriendin!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb dat ook vaak...
    Een vriendin is echt mega mager, je ziet haar amper lopen
    Zit ze te zeuren dat ze te dik is terwijl ze 2 keer in mij kan
    Doordat zij zo'n dingen zegt, krijg ik een zelfcomplex


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Defensive schreef:
    Dat ken ik wel een beetje, maar dan niet met mensen die anorexia hebben maar gewoon graag zeuren over dat ze zichzelf zo dik vinden terwijl ze drie keer in mij passen.
    Maar als je anorexia hebt, heeft het wel echt een reden en dat is dan best vervelend :x Veel sterkte met je vriendin!


    Food.

    Yeah, dat probleem ken ik :(


    Life is hard and then we die

    Ik weet het x.x


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Defensive schreef:
    Dat ken ik wel een beetje, maar dan niet met mensen die anorexia hebben maar gewoon graag zeuren over dat ze zichzelf zo dik vinden terwijl ze drie keer in mij passen.
    Maar als je anorexia hebt, heeft het wel echt een reden en dat is dan best vervelend :x Veel sterkte met je vriendin!


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dat is gewoon zo hartbrekend. En vooral als aandachttrekkers dat doen. Want als ze anorexia heeft dat vind ze zichzelf echt dik, maar van die wijven die het gewoon willen horen, doet het gewoon pijn.

    Daar heb ik ook wel eens last van. Ik probeer niet teveel over mijn gewicht te klagen. Ik ben niet altijd tevreden, maar daar heeft volgens mij iedereen wel eens last van.

    OffTheRecord schreef:
    Ik heb dat ook vaak...
    Een vriendin is echt mega mager, je ziet haar amper lopen
    Zit ze te zeuren dat ze te dik is terwijl ze 2 keer in mij kan
    Doordat zij zo'n dingen zegt, krijg ik een zelfcomplex

    Ik was altijd zo zelfverzekerd, maar hierdoor begin ik toch echt te twijfelen aan mezelf, mijn uiterlijk, gewicht etc.
    ..
    haar benen zijn stokjes, haar botten steken uit enzo.
    En dan kom ik aan (';


    Me so good.

    PUKKELxDING schreef:
    Yeah, dat probleem ken ik :(


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heb ik ook


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Defensive schreef:
    Dat ken ik wel een beetje, maar dan niet met mensen die anorexia hebben maar gewoon graag zeuren over dat ze zichzelf zo dik vinden terwijl ze drie keer in mij passen.
    Maar als je anorexia hebt, heeft het wel echt een reden en dat is dan best vervelend :x Veel sterkte met je vriendin!


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat precies had ik ook, tot een half jaar geleden. Toen ging het steeds slechter met mijn vriendin, nu durft ze vrijwel niks meer te zeggen, en is ze ook bijna nooit meer op school.
    Altijd als ik wat vettigs eet voel ik me schuldig en dik...

    Krijgt je vriendin wel hulp?


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Defensive schreef:
    Dat ken ik wel een beetje, maar dan niet met mensen die anorexia hebben maar gewoon graag zeuren over dat ze zichzelf zo dik vinden terwijl ze drie keer in mij passen.
    Maar als je anorexia hebt, heeft het wel echt een reden en dat is dan best vervelend :x Veel sterkte met je vriendin!


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.