• Haaii crazy peopz <3 Heb ik nu jullie aandacht? En als je hier bent laat dan een reactie achter!

    Jepz, ik heb weer 2 ideeën voor een Quiz maar ik kan niet echt kiezen. Zouden jullie dat voor mij willen doen en ps; Er staat in de titel dat er wss rollen komen maar als je hier al gaat zeggen van 'Ik een rol?' dan krijg je er geen! Hier gaan we ^^

    ^1. Zonet zat ik in HK te bladeren dus daarvan deze inspiratie. Een meisje kan erg goed ballroom dansen en van die dingen en geeft zich op aan de Duitse Sterren Op De Dansvloer/ So You Think You Can Dance? <[Ofzo] Ook schrijven er sterren van Duitsland zich in waaronder een jongen van de bekende groep Tokio Hotel. Als de koppels worden gevormd hoopt de jongen bij het meisje te zitten maar tevergeefs want hij mag bij een ander meisje die wat ouder is gaan zitten. Enjah als de final is van die dingen zitten het meisje en hij nog in de finale samen met hun danspartners. Uiteindelijk wint het meisje en is ze dolblij. Als de andere koppel hun gaan feliciteren word er een briefje in haar hand gedrukt enzoo. Meer verklap ik nog niet!

    2. Dit heb ik gisteren in m'n bedje verzonnen en klinkt nogal dom x'D. Een meisje is een werkt als vakantiejob als een soort van vliegende reporter enzoo en ze zit een soort van mysterie achterna namelijk het mysterie; Waarom is er zo'n grote hype rond de band Tokio hotel. Ze schaduwt de jongens en 'stalkt' ze zo een klein beetje. Als op een dag 1 van de jongens haar tegenkomt terwijl ze hun aan het schaduwen is roept hij z'n vrienden erbiij, ligt plat van het lachen en roept dat ze een gestoorde fan is. Kortom, hij maakt haar compleet belachelijk voor de straten van Berlijn. Als wraakactie verspreid ze roddels en leugentjes over de jongens. Maar wat als de iedereen te weten komt dat het leugentjes waren?

    Okay mensen, liefst eerlijke mening en ik herhaal ALS ER ROLLEN KOMEN EN HIER ZET JE AL IN EEN REACTIE DAT JIJ EEN ROL WILT KRIJG JE GEEN ROL. SORRY MAAR IK BEN HARD!

    Dankje alvast <3
    Oowjah, je moet kiezen hea x'D

    KiSseZ <3^

    2e

    o.O x'D


    *He's the one.

    Die je in je bedje hebt verzonnen lijkt mij wel wat (Y)
    Ik hoef geen rol.


    It's heavy but you are not the only one

    Vreselijk is dit niet Oo Nee serieus, mijn vorig topic is al 25x geviewt en tóch maar 7 focking reactie's >,< Domme kinders -.-

    Die 2e is geweldig ö!
    x

    Man..>< ik dacht dat je een moord had gezien ofzo kom je met twee ideetjes voor quizlets ><


    It's heavy but you are not the only one

    De standmeter;

    1=
    1
    2= 2

    Man..>< ik dacht dat je een moord had gezien ofzo kom je met twee ideetjes voor quizlets ><



    Nee serieus! Ik héb écht al een moord gezien Ö Vrseelijk gewoon!

    (...)

    Nee serieus! Ik héb écht al een moord gezien Ö Vrseelijk gewoon!


    Hmm, ja dat kan ik niet controleren, maar als t zo is :| sorry dat ik erover begin.


    It's heavy but you are not the only one

    (...)

    Hmm, ja dat kan ik niet controleren, maar als t zo is :| sorry dat ik erover begin.


    Jaah echt vreselijk! Zo'n moorde op de tv xD

    (...)

    Jaah echt vreselijk! Zo'n moorde op de tv xD


    >< ja das idd vreselijk >< *entertainment* maar ik bedoelde een moord wat je met je eigen ogen zag Oo voor je neus, in de straat ofzo Oo..omg..erg..maar goed dan ben je wel in shock lijkt mij.


    It's heavy but you are not the only one

    Ik hen wel geen echte moord meegemaakt he dommie xD

    Met entertainment bedoel ik het alleen als t in een actiefilm of horrorfilm zit he..niet echt moorden Oo


    It's heavy but you are not the only one

    Ik hen wel geen echte moord meegemaakt he dommie xD

    Oke >< ach laat ook maar, het was meer bij wijze van spreken bedoeld.


    It's heavy but you are not the only one

    Uhm ik denk dat ik dan voor 1 zou gaan ALS hij niet zo snel wordt verteld, net zoals je in de uitleg vertelt.