• Run, get the fuck out of my face!
    People equal shit.





    Who joins of kent het gevoel?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Je hebt mij nog hoor! En Jane in ieder geval. (:


    ik dacht al xD

    en ik ken wel iets dat in die richting past maar dan veel milder (vergeleken met Slipknot)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    SpookyAthena schreef:
    (...)

    ik dacht al xD

    en ik ken wel iets dat in die richting past maar dan veel milder (vergeleken met Slipknot)




    Haha, die ken ik ja. Daar luisterde ik veel naar voor ik wat 'heftiger' ging luisteren. Blijft ook een goede, ja. (:
    Zo voel ik me dus ook ongeveer nu. -.-


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Welcome to my life


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Impure schreef:
    Welcome to my life


    I've bin here longer than just today, darling.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Slipknottttttttttttt <3
    Maar wat is er dan liefje?

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 19:11 ]


    -

    Genius schreef:
    Slipknottttttttttttt <3
    Maar wat is er dan liefje?


    Oh my Goddess, Jac, ik ben zojuist drie keer zo hard van je gaan houden! <3


    & Ik irriteer me gewoon aan zóveel dingen. Opgekropte frustraties. D:

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 19:13 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    SpookyAthena schreef:
    ben ik de enige die dit helemaal geweldig vind (het liedje bedoel ik dan) _O_


    No way ik ben ultra freak op dat liedje! -Hé ik luister niet enkel Dev & andere lichte muziek. Dikke metalfreak!-


    PEOPLE IS BULLSH*T! <3

    Als ik soms last heb van 'ik ga iemand zo hard killen' luister ik deze en ben ik rustig ;'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Hush schreef:
    (...)
    Ik weet wat het is, maar ik noem het geen muziek. Als dat muziek is moeten wij ook maar nodig een liedje maken.


    Deze drummers & gitaristen hebben (in 1 geval hadden) talent voor het spelen van hun instrumenten. Ze spelen graag ruig. En als je het niets vind geef dan geen commentaar? Of luister de softe liedjes eens -Snuff-


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik hou niet zo van Slipknot, al ben ik wel helemaal gek van Stone Sour, lol.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ibanez schreef:
    (...)

    Deze drummers & gitaristen hebben (in 1 geval hadden) talent voor het spelen van hun instrumenten. Ze spelen graag ruig. En als je het niets vind geef dan geen commentaar? Of luister de softe liedjes eens -Snuff-


    Ja, ja. Ieder zijn eigen smaak. :'D
    Ivy is mijn maatje, dus daarom zegt ze het denk ik gewoon zo tegen me. Not like I care. We make the best music in the bedroom anyway. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik voel me net als jouw. Maar dan zonder de muziek haha. (cat)


    SLOAN.

    Sadistic schreef:
    (...)

    Slipknot. <3


    <333

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 19:20 ]


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ibanez schreef:
    (...)

    Deze drummers & gitaristen hebben (in 1 geval hadden) talent voor het spelen van hun instrumenten. Ze spelen graag ruig. En als je het niets vind geef dan geen commentaar? Of luister de softe liedjes eens -Snuff-

    Uh.. ik ben vrij om te zeggen wat ik vind. En ik kwets er de topicmaker echt niet mee. Ze kan wel iets hebben, toch liefie?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Uh.. ik ben vrij om te zeggen wat ik vind. En ik kwets er de topicmaker echt niet mee. Ze kan wel iets hebben, toch liefie?


    Ja tuurlijk mag dat. Maar ik ben vandaag al verschillende keren door geflipt omdat ik verschillende artiesten heb staan verdedigen -andere fora's.-

    Ik ben niet kwaad hoor begrijp het niet verkeerd? En dat je topicmaker er niet mee kwetst dat zeg ik ook niet hé.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Nah, kvoel me meer zo: