• Ja, juist. Wat moet je nou precies meenemen naar een festival? Aangezien het weer tijd wordt voor alle leuke festivals, dacht ik, waarom geen topic openen? En aangezien ik altijd alles vergeet (srsly) leek me dit topic wel handig! Dus wat neem je mee naar een festival dat meerdere dagen duurt, en wat neem je mee naar een die maar 1 dag duurt? Kom maar op! :9~

    Meerdere dagen:
    - Geld
    - Kleren
    - Handdoek
    - Ticket
    - Drank (lol)
    - Papaplu/parasol
    - Zonnebril
    - Zonnebrand
    - Zwemkleren
    - Gaspitje (als het is toegestaan)
    - Plastic regenoverall
    - Flesjes
    - Tent (met toebehoren)
    -
    -
    -

    Eén dag:
    - Geld
    - Handdoek
    - Ticket
    - Drank
    - Paraplu, parasol
    - Zonnebril
    - Zonnebrand
    - Zwemkleren onder je gewone kleren
    - Plastic regenoverall
    -
    -
    -
    -
    -

    Edit; naar welke festivals gaan jullie allemaal? Ik ga naar pinkpop, graspop en misschien werchter

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 18:23 ]


    Rainbows on my staircase ~

    Necrophiliac schreef:
    (...)
    Ja, I know right. Ik kreeg ze altijd mee, maar ik ben ze nu zelf gaan meenemen.
    Mijn vriend en ik nemen dat ook mee, je weet maar nooit waar dat goed voor is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Necrophiliac schreef:
    Ik ga naar Graspop en ik neem mee:

    Tent, handdoek, platvinkje whisky, kleding, camera, telefoon, gitaar, deodorant, bodylotion, vochtige doekjes, borstel, extra paar schoenen, condooms, tandenborstel, paraplu, Zippo-vloeistof, veel shag, een beetje wiet, lange vloei, en dat was het zo wel, als ik niks vergeten ben.

    Dit wordt m'n 5e jaar Graspop achtereen, dus nu weet ik onderhand wel wat ik mee moet nemen. :Y)

    Hee misschien zien we elkaar wel nog :V


    Rainbows on my staircase ~

    Passerby schreef:
    (...)Mijn vriend en ik nemen dat ook mee, je weet maar nooit waar dat goed voor is.

    Nou ik weet het wel hoor (A)


    Rainbows on my staircase ~

    Necrophiliac schreef:
    Ik ga naar Graspop en ik neem mee:

    Tent, handdoek, platvinkje whisky, kleding, camera, telefoon, gitaar, deodorant, bodylotion, vochtige doekjes, borstel, extra paar schoenen, condooms, tandenborstel, paraplu, Zippo-vloeistof, veel shag, een beetje wiet, lange vloei, en dat was het zo wel, als ik niks vergeten ben.

    Dit wordt m'n 5e jaar Graspop achtereen, dus nu weet ik onderhand wel wat ik mee moet nemen. :Y)
    Ik ben zo jaloers. Ik kan dit jaar niet omdat ik nog examens heb, maar nu Disturbed niet meer kom, kan ik er al een beetje me leren leven. Al moet ik nog zoveel geweldige bands missen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?