• Want ik verveel me de laatste tidj nogal << ookal word myn serie ;; mishandeld door tom super gemaakt << iedereen die hem maakt bedankt trouwens
    maar nu dus ik zoek ;;
    -iemand die enthousiast is
    - vaak online is
    - verstand heeft van schrijven << en dus niet iemand van 5 die zo typt ;; HeT MeIsJ LiiEwwpp Ooverr strrAattt... x3
    - Iemand die het leuk lijkt om met my een account en een serie te hebben :D

    als je interesse hebt vul in ;;
    Je accountnaam ;;
    Egte Naam ;;
    Leeftyd ;;
    Waarom wil je met my serie maken ? ;;
    idee voor de acc.naam ? ;;


    We can only learn to love by loving.

    Mensen.. Ik moet weg.. (huil)
    Maar ik kom zometeen weer, moet even pancakes bakken en eten! :P
    Maar ik ben weer terug, na de reclame! *reclamedeuntje* xD
    Xx
    LIEFTJULLIEALLEN!


    oo jammer. was wel gezellie met jou!!
    veel plezier met bakken en eetse!!!
    HouOowkVanJou<3

    Nauw ja en mijn vriendin waar ik super goe mee overeen kom ga na een andere school, ben ik daar alleen, ik kom wel overeen met mijn andere klasgenoten maar ht is gwn kut!!!! Bn ik de enigste TH-fan -_-'


    *He's the one.

    Mensen.. Ik moet weg.. (huil)
    Maar ik kom zometeen weer, moet even pancakes bakken en eten! :P
    Maar ik ben weer terug, na de reclame! *reclamedeuntje* xD
    Xx
    LIEFTJULLIEALLEN!


    Saaaayyy <3333
    BYE LIEFORD <3
    Ik blijf naar de reclame kijken tot je terug bent ^^

    Nauw ja en mijn vriendin waar ik super goe mee overeen kom ga na een andere school, ben ik daar alleen, ik kom wel overeen met mijn andere klasgenoten maar ht is gwn kut!!!! Bn ik de enigste TH-fan -_-'

    we staan in elkaars schoenen! ik heb hetzelfde :( kom hier bij mij op school ='D


    when words fail, music speaks.

    (...)
    we staan in elkaars schoenen! ik heb hetzelfde :( kom hier bij mij op school ='D


    nauw en ik vind het dus hartstikke kut, ik denk dat je wat ver woont! x'D maar ik mag niet van school veranderen!!!


    *He's the one.

    (...)
    we staan in elkaars schoenen! ik heb hetzelfde :( kom hier bij mij op school ='D

    ik heb nog wel mijn beste vriendin op school.maar ben ook enigste TH fan. eerst had ik ook nog iemand op school toen.

    Nauw ja en mijn vriendin waar ik super goe mee overeen kom ga na een andere school, ben ik daar alleen, ik kom wel overeen met mijn andere klasgenoten maar ht is gwn kut!!!! Bn ik de enigste TH-fan -_-'


    Schaaat <3
    Niet treuren lieford, je hebt ons toch nog niet dan? Of wil je ons niet meer? Je blijft heus wel contact houden met die vriendin geloof me ^^ Ik zit ook met allemaal mensen in de klas die TH niet kunnen hebben dus kopop, ik leef er al meer dan 6 jaar mee ^^ Met die mensen hea ;)

    Oeh ik zie alles rood vandaag >,<

    (...)

    Schaaat <3
    Niet treuren lieford, je hebt ons toch nog niet dan? Of wil je ons niet meer? Je blijft heus wel contact houden met die vriendin geloof me ^^ Ik zit ook met allemaal mensen in de klas die TH niet kunnen hebben dus kopop, ik leef er al meer dan 6 jaar mee ^^ Met die mensen hea ;)


    nu kom ik op een idee eha!! een Tokio Hotel school. speciaal voor TH fansxD

    (...)

    nauw en ik vind het dus hartstikke kut, ik denk dat je wat ver woont! x'D maar ik mag niet van school veranderen!!!

    snap ik,, tis gwn egt kut om je vriendin te missen. en waar woon jij dan (A) [weet wel zeker dat je te ver woont maargoed]


    when words fail, music speaks.

    nauw ik zit in een halve nieuwe klas allemaal jongens wel chill!!!!! maar nauw ja het is anders zonder haar!!


    *He's the one.

    (...)
    snap ik,, tis gwn egt kut om je vriendin te missen. en waar woon jij dan (A) [weet wel zeker dat je te ver woont maargoed]


    Ik woon in België x'D


    *He's the one.

    -VanillaOO7-
    -It's Lize Bitch ^^-
    -13-
    -Daarom sgatt, ik wil al lang een serie met iemand maken x'D en omdat Doo momenteel niet mee werkt... wil ik het met JOU doen ^^
    KiesMijKiesMijKiesMij Ö-

    STUUR PB KIEND x'D

    Hmm, accountnaam ??
    LXNxBitchas
    xSceneBeesten

    ofzoow ^^

    KIESMIJ KIESMIJ KIESMIJ ^^


    x Lieft Jou


    PoisonTrash on camera

    (...)

    Ik woon in België x'D

    komt wel goed uit ;'D ik wou net gaan verhuizen naar België xd


    when words fail, music speaks.

    (...)
    komt wel goed uit ;'D ik wou net gaan verhuizen naar België xd

    Wel ja dat vidn ik een goed diee, kom jij dn naar mijn school enzo,,, echt chill enal,!!! Klas valt ook wel mee x'D


    *He's the one.