• Ik had vannacht toen ik in mijn bed lag opeens een idee voor een story maar jullie moeten even zeggen dat ik het moet doen of niet. Het gaat wel over Justin bieber.

    Justin bieber en zijn vriendin Areyell waren onderweg naar Areyell's succes. Ze zou worden wat ze altijd wou worden, tot dat een andere auto op hun afreed en Areyell was op slag dood. Maar Justin niet. Justin was er kapot van dat zijn vriendin doodt was en hij stopte er mee. Hij stopte met zijn carriere en hij zat elke dag in zijn kamer. Tot dat Camille kwam, Pattie had Camille er bij geroepen omdat pattie hoopte dat zij Justin terug op het goede pad kon zetten. Justin voelt zich dus goed bij Camille en hij probeert wat dingen tedoen wat Camille vraagt. Maar niemand weet dat Camille degene is die in de auto zat die tegen Justin's auto aan reed.

    Doen of niet doen.

    [ bericht aangepast op 20 april 2011 - 12:11 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Owh er zit een fout in de titel.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik weet niet zo goed, ik denk dat hem zou lezen maar, dood is toch geen ww?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Geen Justin Bieber ;$


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Depulso schreef:
    Geen Justin Bieber ;$

    Wat dan? xd


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Doen, ik zou hem zeker lezen.
    En tuurlijk wel over Justin Bieber.

    Ik heb niets met Justin Bieber, maar het wel een goed idee. :Y)
    Gewoon met Justin Bieber doen, als je dat leuker vind! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Waarom Justin Bieber nemen? Verzin zelf een rock- of popster. Wees origineel :D.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Het idee is goed, alleen jammer dat het een Bieber verhaal is. Die zijn er al heel veel op dit moment, dus het is niet echt origineel meer.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Goed concept :] Dood is trouwens niet met een t erachter.


    No growth of the heart is ever a waste

    Usually schreef:
    (...)
    Wat dan? xd



    Onbekende personen, zelf iemand bedenken. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Elastic schreef:
    Doen, ik zou hem zeker lezen.
    En tuurlijk wel over Justin Bieber.


    I´m nothing special.

    Soundeffect schreef:
    Het idee is goed, alleen jammer dat het een Bieber verhaal is. Die zijn er al heel veel op dit moment, dus het is niet echt origineel meer.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    nee.


    Firm believer of all that is magic