• Ik moet dit even kwijt;
    een meisje uit mijn klas deed eerst vet aardig enzo, maar nu doet ze vet schijnheilig enzo, en roddelt ze over mij achter mijn rug om, en wenst ze me dood enzo, ik bedoel ik doe dat toch ook niet? Maar ik heb gehoord dat ze bij veel zo doet..


    People will always talk, so let's give them something to talk about xo

    Oowh nou zoiets noem ik een bitch :')


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Negeren die handel.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Gheheh, jij typt vaak: Enzo ;'$

    Maar, gewoon negeren. Ze is het niet waard [:


    Sometimes it's best not to care.

    Inanimate schreef:
    Gheheh, jij typt vaak: Enzo ;'$

    Maar, gewoon negeren. Ze is het niet waard [:


    hihi, ja maar ik heb dan ook echt vet veel aan mijn hoofd, en ben blij dat ik het nu kan delen :$
    zeg maar wanneer ik moet ophouden?...


    People will always talk, so let's give them something to talk about xo

    Depulso schreef:
    Oowh nou zoiets noem ik een bitch :')

    Zo zijn er nog wel miljoenen op deze aarde en je moet ze lekker negeren. Het is totaal nutteloos als jij je daar druk over gaat maken. (:

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 17:09 ]


    wth.

    Niet teveel over nadenken, ik zeg altijd: als je over iedereen roddelt, heb je gewoon geen ander stof voor interessante gesprekken. Dat is helemaal niets waard...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Gagalicious schreef:
    (...)

    hihi, ja maar ik heb dan ook echt vet veel aan mijn hoofd, en ben blij dat ik het nu kan delen :$
    zeg maar wanneer ik moet ophouden?...

    Oh ik bedoelde niet dat je veel praat ofzo hoor, Je mag je van mij echt wel uiten <3 En ik zou je ook graag willen helpen, maar ik bedoelde dat je het woordje ENZO vaak gebruikte :3 Gehehe, maar dat was gewoon flauw :x
    Ik denk gewoon dat je haar moet negeren ;') zoals ik al zei, ze is het niet waard.


    Sometimes it's best not to care.