• In Rusland is nabij het Siberische dorpje Boerjatië het levenloze lichaam van een buitenaards wezen. Er is een uitgelekte video van het wezen opgedoken, die afkomstig zou zijn van de Russische geheime dienst.

    De ontdekking komt nadat honderden dorpelingen vorige maand een groot onbekend object zagen neerstorten. Omdat de gebeurtenissen verdacht waren, werd vanuit Moskou een team van wetenschappers op het verschijnsel afgestuurd.
    Het lichaam kent gelijkenissen met dat van een mens. Opvallend is dat er een been mist, dat waarschijnlijk door de crash is afgerukt. De alien heeft veel weg van het buitenaardse wezen dat in 2007 gevangen werd door een boer in Mexico. Toen kwamen wetenschappers tot de volgende conclusie: Het lichaam zou kenmerken hebben van een hagedis (zoals tanden zonder wortels, lange tijd onder water kunnen zijn), maar ook van de mens, bijvoorbeeld de structuur van bepaalde gewrichten. Het brein zou zeer intelligent zijn, wellicht knapper dan dat van een mens.”

    Of de wodkadrinkende berenmutsen een echte alien hebben ontdekt zal uit onderzoek moeten blijken, vooralsnog vermoeden wij een slechte Russische remake van Hollywoodsucces E.T.


    bron

    Wat denken jullie, is dit een echt of niet echt?


    <3

    Hier is al een topic over.

    Zoals ik toen al zei,mummie


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik weet het echt niet.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Er is hier al een topic over.
    En ik denk dat het gewoon een grap is. Ik weet het niet.


    Sometimes it's best not to care.

    StJimmy schreef:
    Hier is al een topic over.

    Zoals ik toen al zei,mummie


    Oh, sorry ik heb dat topic niet gezien. Ik was net aan het zoeken of dat er al zoiets als dit bestond maar kon niets vinden.

    Anders mag hier alweer een slotje op.

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 16:58 ]


    <3

    Oh my god ik vind dat zo eng he o.o

    is al topic over, idd

    Ik geloof wel in buitenaards leven kan ook niet anders, maar ik geloof niet dat dit echt is.

    Of de wodkadrinkende berenmutsen een echte alien hebben ontdekt zal uit onderzoek moeten blijken,


    LOL

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 17:00 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Zo iets kleins dude.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Het is niet waar, want die vorm is de typische voorstelling van een alien uit science-fiction films en de makers van zo'n films zijn bij die voorstelling gekomen door de vorm van een foetus.
    Dus het is niet echt.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Dat is natuurlijk niet waar. Ik geloof echt niet in buitenaardse wezens, misschien is het wel een grote grap of alles...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Neeeeeep! D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Loool, gekkies zijn het ook.


    Life is hard and then we die

    Hingucker schreef:
    Het is niet waar, want die vorm is de typische voorstelling van een alien uit science-fiction films en de makers van zo'n films zijn bij die voorstelling gekomen door de vorm van een foetus.
    Dus het is niet echt.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Hingucker schreef:
    Het is niet waar, want die vorm is de typische voorstelling van een alien uit science-fiction films en de makers van zo'n films zijn bij die voorstelling gekomen door de vorm van een foetus.
    Dus het is niet echt.

    Inderdaad. Het lijkt teveel op wat wij dénken dat een alien er uit ziet.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Hingucker schreef:
    Het is niet waar, want die vorm is de typische voorstelling van een alien uit science-fiction films en de makers van zo'n films zijn bij die voorstelling gekomen door de vorm van een foetus.
    Dus het is niet echt.

    Echt hea :')


    Everything is worse without music.

    Dumbledore schreef:
    Neeeeeep! D:


    Hope goes lost but never dies.