• Mijn beste vriendin en ik sliepen bij elkaar en hadden niets te doen. Er was een jongen die zij leuk vond dus die gingen we voor de grap op bellen en zetten natuurlijk onze telefoon op onbekend. We hadden echt leuke gesprekken en we maakte ook een fake-msn aan om met hem te kunnen chatten. Uiteindelijk hebben die jongen en zij verkering gekregen maar wat hij niet weet is dat we bij hem op school zitten en hij ons eigenlijk super goed kent.
    Hij wilde een keer met ons afspreken en wij hebben een geniaal plannetje bedacht.
    Wij zijn 'zogenaamd'vriendinnen met dat meisje dat verkering met hem heeft maar dat meisje bestaat dus helemaal niet!
    Morgen gaan we met zn 5e naar de bios . Hij , een vriend van hem ,ik en mn beste vriendin en dus dat meisje dat dus helemaal niet bestaat. Dus we hebben een geheime date , morgen laten we onze echte identiteit zien Wat vinden jullie daarvan ??


    Tinka & Ghunter.

    Interessante manier om je leven wat afwisseling en spanning te geven, maar ik hoop dat jullie 'm niet kwetsen :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik hoop idd dat julile hem niet kwetsen ;p


    Ligt and Darkness are both very different..

    Arme jongen. xD
    Naja, zoals TheBoss zegt is het allemaal goed als je hem maar niet kwetst! (;


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    TheBoss schreef:
    Interessante manier om je leven wat afwisseling en spanning te geven, maar ik hoop dat jullie 'm niet kwetsen :'D


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Spannend,maar ook best wel zielig voor hem...ach ja zolang jullie maar fun hebben...
    Welke film gaan jullie zien?


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Sorenos schreef:
    Ik hoop idd dat julile hem niet kwetsen ;p


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Canibal schreef:
    Spannend,maar ook best wel zielig voor hem...ach ja zolang jullie maar fun hebben...
    Welke film gaan jullie zien?

    Scream 4 :P


    Tinka & Ghunter.

    Canibal schreef:
    Spannend,maar ook best wel zielig voor hem...ach ja zolang jullie maar fun hebben...
    Welke film gaan jullie zien?

    Scream 4.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    We zijn echt super zenuwwachtigg!


    Tinka & Ghunter.

    Oh my, succes!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hopelijk kwetsen jullie 'm niet. ;O En kan hij ermee lachen (: Suc6 ermee


    Ik wil een tuin vol egels

    Dat is echt zo kinderachtig, wtf (krul)


    -

    TheBoss schreef:
    Interessante manier om je leven wat afwisseling en spanning te geven, maar ik hoop dat jullie 'm niet kwetsen :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    TheBoss schreef:
    Interessante manier om je leven wat afwisseling en spanning te geven, maar ik hoop dat jullie 'm niet kwetsen :'D


    Life is hard and then we die

    We vinden het echt spannend! Maar we kennen hem best goed en we denken dat hij er wel om kan lachen ! ;P


    Tinka & Ghunter.