• Hallo, hier is weer een veel voorkomende Do or Don't!
    Dus ik zit met geen twee maar DRIE story's in mijn hoofd.
    Jhaa, het zijn Justin Biebere story's.
    Behalve als jullie gaan eisen met hooivorken dat het met iemand anders of juist onbekend moet zijn, ga ik het wel veranderen.



    De eerste: Up. ~JustinBieber~ <--- geen flauw idee of die titel al bezet is. Anders pas ik hem wel aan!


    De tweede: Heeft nog geen naam: Ik dacht zo aan: 'Love on the dancefloor -J. Bieber' <--- heb je een betere? jhaa je mag het zeggen!


    De derde: Behind the scene's of 'Poison'. -Justin B. <--- hier valt niets aan toe te voegen.


    Up gaat over:
    Justin Bieber is de laatste tijd heel erg down. Hij heeft geen inspiratie meer voor liedjes. De verkoop voor zijn laatste optredens gaan niet goed. De tickets verkopen heel traag. Was er niet genoeg reclame? Is de Bieber Fever over?

    Zijn penvriendin Alexis maakt zich zorgen en zorgt voor de date dat Justin altijd al wou doen met die ene speciale iemand. "Het zal nu met mij moeten." Zijn Alexis haar woorden. Maar wat als zij die ene speciale iemand is?




    Love on the dancefloor gaat over:
    Justin wil zijn fans verassen door heel anders te dansen dan hij ooit deed. Maar het enige wat hij kan is dansen zoals hij nu kan. Daarom gaat hij naar de beste Spaanse dansschool in Atlanta die er is. Hij verwachte allemaal Amerikaanse danseressen maar het stikt ervan schoon Spaans volk.

    Blijkt dat de dames helemaal niet geïnteresseerd zijn in Bieber en hem als lucht achterlaten. Maar ze komen er echt niet onderuit. Ze doen allemaal hun best zoals altijd en Justin kiest dan de perfecte eruit. Helaas kiest hij voor die ene die hem alleen maar voor schud wilt zetten. Maar de Biebercharmes komen steeds weer boven en hebben later misschien eindelijk beet.
    <--- sorry dat deze slecht is uitgelegd. Ik kan normaal veel beter. Maar zo probeer ik zoveel mogelijk, maar ook zo weinig mogelijk bloot te stellen.



    Behind the scene's of 'Poison' gaat over:
    De droom van iedereen die graag acteerd of super goed kan liegen. Actrice/Acteur worden. Die droom kwam uit voor Rya Blakez. Zij mocht meedoen in de nieuwste drama: 'Poison'.De film gaat over twee jongeren die elkaar al een lange tijd kennen. Ze worden smoorverliefd en laten dat ook merken. Helaas komt de jongen in contact met sigaretten,alcohol en drugs. En daardoor sleurt hij het meisje ook overal in mee. Samen raken ze door een hele lastige puberteit.

    Dit word haar grote doorbraak! Ook al helemaal omdat haar tegenspeler de enige Justin Bieber is! Maar er is niet alleen verliefdheid voor de camera. Maar erachter is er hier en daar wel vaak een verliefde blik te bespeuren.


    WAW! wat een lange topic!

    Up: Do/Don't?
    Een beetje origineel?
    Zou je hem volgen?
    Nog commentaar?

    Love on the danceloor: Do/ Don't
    Een beetje origineel?
    Zou je hem volgen?
    Heb je een betere Titel?
    Nog commentaar?

    Behind the scene's of 'Poison': Do/Don't
    Een beetje origineel?
    Zou je hem volgen?
    Nog commentaar?




    Als jullie ze allemaal niks vinden dan ga ik verder op speurtocht! Of jullie kunnen me nu al geactiveerde story's lezen. -hinthint-
    Nog eens: WAW! Dit is een lange topic!!


    We will never sleep, 'cause sleep is for te weak, and we will never rest, 'till we're fuckin' dead

    Up: Do
    Een beetje origineel? jaaa
    Zou je hem volgen? jajajajajajajajajaj
    Nog commentaar?neeeeeeee

    Love on the danceloor: voor mij een don't maar dat omdat ik hem niet zou volgen
    Een beetje origineel? ja dat wel
    Zou je hem volgen? nee
    Heb je een betere Titel? nee
    Nog commentaar? nee

    Behind the scene's of 'Poison': Don't
    Een beetje origineel? eerlijk gezegd niet. er zijn al best veel van dat soort story's
    Zou je hem volgen? nee, denk het niet.
    Nog commentaar? nope


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Up: Do/Don't? Do
    Een beetje origineel? Ja
    Zou je hem volgen? Ben geen bieber fan, maar ga proboberen
    Nog commentaar? Nope

    Love on the danceloor: Do/ Don't Do
    Een beetje origineel?Ja
    Zou je hem volgen?Zie vorige
    Heb je een betere Titel? even denken. Picked the wrong one?
    Nog commentaar? Nee

    Behind the scene's of 'Poison': Do/Don't Do
    Een beetje origineel?Ja
    Zou je hem volgen?zie eerste
    Nog commentaar?Nope


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Concrete schreef:
    Up: Do/Don't? Do
    Een beetje origineel? Ja
    Zou je hem volgen? Ben geen bieber fan, maar ga proboberen
    Nog commentaar? Nope

    Love on the danceloor: Do/ Don't Do
    Een beetje origineel?Ja
    Zou je hem volgen?Zie vorige
    Heb je een betere Titel? even denken. Picked the wrong one?
    Nog commentaar? Nee

    Behind the scene's of 'Poison': Do/Don't Do
    Een beetje origineel?Ja
    Zou je hem volgen?zie eerste
    Nog commentaar?Nope


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Up: Do/Don't? dO
    Een beetje origineel? Ja
    Zou je hem volgen? nee
    Nog commentaar?nee

    Love on the danceloor: Do/ Don't? do
    Een beetje origineel?ja
    Zou je hem volgen?nee
    Heb je een betere Titel? nee
    Nog commentaar?nee

    Behind the scene's of 'Poison': Do/Don't do
    Een beetje origineel? ja
    Zou je hem volgen?nee
    Nog commentaar?nee


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz