• -Voeg hier arrogante, mss beledigende tekst in die ofwel respectloos is tov van moderators, andere users,, of alles wat je kan bedenken-


    Neen, iemand miste een relletje en ah, wat maakt het uit.
    Is er iets dat jij mist aan quizlet dat er vroeger was? Of net niet was? Jeweetwel. Niet allemaal de zomer van -weetikveelwelkjaar- zeggen, we weten onderhand al dat die zomer fantastisch was.
    Ik mis niks.
    Jij?

    Titel aangepast, misleidende titel :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Titel aangepast, misleidende titel :]

    Nu verpest je mijn mop, flauw hoor. :Y)

    Mss moet je nu maar de begintekst ook aanpassen, nu slaat het toch nergens meer op (flower)

    Ik ben hier pas een jaar dus ik mis niet zo heel veel.


    It's time to be happy again.

    Schaamhaarmeisje ;(

    uncommon schreef:
    Schaamhaarmeisje ;(


    Lol, zij :'D


    Olive

    Fornicate schreef:
    Mss moet je nu maar de begintekst ook aanpassen, nu slaat het toch nergens meer op (flower)


    Dat moet je zelf weten, ik zag het (net zoals jou) als een grap, dus als je wilt mag het blijven staan hoor :'D


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Niets eigenlijk. Ik ben best blij op het moment c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik mis het mod-zijn wel een beetje, maar daar had ik gewoon echt geen tijd meer voor jammer genoeg ):


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mijn zus?
    Serieus.
    En op quizlet mss de oude sfeer wel van tijdens de Tokio Hotel hype. Toen was iedereen hier ten minste vriendelijk en was er minder gezever dan nu.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    3AM schreef:
    Ik mis het mod-zijn wel een beetje, maar daar had ik gewoon echt geen tijd meer voor jammer genoeg ):


    If we had not a soul, music would have created it.

    Mira en Tine, maar ze zijn beide terug dus met wat geluk zie ik ze deze week ergens.
    En van vroeger hier mis ik niet bepaald iets volgens mij. Ofwel kom ik er nu niet op. (cat)

    De tijd naar vroeger..


    Stop wishing, Start doing..