• Vrijdag hadden Nana (Passerby) en Chiara (Andromeda) en ik nog eens afgesproken en dat was heel gezellig. :9~
    We hadden dus het plan om een filmpje op te nemen maar we hadden geen script dus hebben we gewoon loos gedaan rond een boom in een doolhof.
    Dit is het (voorlopige) resultaat en ik vind het leuk en droog en een leuke herinnering. :Y)

Wat is jouw mening over ons filmpje?
    En heb jij als eens gemeet en een filmpje opgenomen? Zo ja, toon het gerust! :'D

[ bericht aangepast op 18 april 2011 - 21:09 ]

Andromeda schreef:
    En zei ik niet dat ik niet wou dat dat filmpje hier kwam waarom luisteren jullie nooit naar mij

Tututututut, 2 tegen 1. :Y)
    Je bent nog zo droog!

Het is grappig. ;D

Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

Hobbelpaard schreef:
    Jullie zijn geweldig haha :9~

Dankje en we willen jou ook nog een keer meeten hoor!

Pogo schreef:
    (...)

Echt waar? :9~

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Pogo schreef:
    (...)
    Idd, daar wachten we ook al te lang voor.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Andromeda schreef:
    En zei ik niet dat ik niet wou dat dat filmpje hier kwam waarom luisteren jullie nooit naar mij

Je staat er hartstikke leuk op keind :'D

Passerby schreef:
    (...)Idd, daar wachten we ook al te lang voor.

Uhu, maar die afstand is zo groot =(

Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Echt waar? :9~

Echt waar, want dat zeggen we ongeveer zo elke keer wel. :9~

Pogo schreef:
    (...)
    Ik ook met mijn zus op Fascination, maar dat filmpje is nergens openbaar gelukkig. :'D
    En dat was ook zo geweldig.

Passerby schreef:
    (...)En dat was ook zo geweldig.

Ik was wel een beetje een goedkoop delletje hoor. Maar het was ook wel grappig vond ik. Dit is toch leuker hoor. :Y)

Pogo schreef:
    (...)
    Ik was wel een beetje een goedkoop delletje hoor. Maar het was ook wel grappig vond ik. Dit is toch leuker hoor. :Y)
    Toch vond ik het hilarisch. En Naoompje idd, we hebben het wel altijd over je. Echt zonde dat we je nog nooit zagen.

Passerby schreef:
    (...)Toch vond ik het hilarisch. En Naoompje idd, we hebben het wel altijd over je. Echt zonde dat we je nog nooit zagen.

Ik ga eens kijken op NS.nl hoeveel een treinkaartje naar bijv. Antwerpen kost en hoe lang je dan in de trein zit :o

Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Ik ga eens kijken op NS.nl hoeveel een treinkaartje naar bijv. Antwerpen kost en hoe lang je dan in de trein zit :o

Ja dat zou je eigenlijk eens moeten doen en als dat te doen is zouden we er echt eens werk van moeten maken. Het is inderdaad echt zonde dat we je nog nooit zagen!

Hobbelpaard schreef:
    (...)

& dat valt reuze mee
    €30,- en dan zit je 2 uur in de trein (:

Hobbelpaard schreef:
    (...)
    & dat valt reuze mee
    €30,- en dan zit je 2 uur in de trein (:

Wauw, ik had langer als 2u verwacht. Ik zat vrijdag gelijk 3u in de trein om helemaal naar Brugge te gaan. Hèhèhè, dat is een meevaller. (cat)