• Ik bedoel hiermee, dat mijn naam echt wordt misbruikt.
    Ik heet Dilara, en weet je hoe mensen me noemen?
    Dietje, Dildo, Dili, Dado, Dadel, Tinky(?)

    En weetje, mijn oh zo lieve en geweldige -kuchkuch- vriendin stuurde me net een gb-bericht:
    Mevrouw van den Dilaar, ....

    Ohgosh, ik sloeg met mijn hand gewoon op mijn gezicht van .. weet ik niet.
    Please, hoe kom ik hieeeeeeeeeeer weg? Iedereen misbruikt mijn naam.
    En of het nu al niet erg genoeg is, iemand heeft me teruggepakt! Ik zei altijd dat Marleen een lieve schattige stem had, nu komen er mensen naar me toe: 'Oh ja jij hebt een schattige stem.'

    Maar oké, dit topic ging over mijn naam. Kan het alsjeblieft niet meer misbruikt worden?

    &Ohja, om het topic nuttig te houden: Hebben jullie ooit wel iets gehad dat je dacht: "Waaaaarooooom? O:"


    We accept the love we think we deserve.

    Mijn achternaam. Ik heet de Koeijer en ik moet altijd zeggen; 'de Koeijer met lange ij', want anders schrijven ze Koeier of Koeyer. En hier in Zeeland is dat een ramp, gezien dat een hele andere familie is :"D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Hahaha niemand schrijft mijn achternaam ooit goed. Dus ja.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ja...
    Iedereen noemt me Momo. En ik heb géén idee waarom!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Zowel mijn voornaam als mijn achternaam worden misbruikt.
    Van mijn voornaam zijn er maar weinigen die het meteen juist uitspreken of schrijven.
    Mijn voornaam is Ingaline. Gisteren nog schreef iemand Inkolien.
    Mijn achternaam is Geldhof en elke keer als iemand dat ontdekt is er iemand die zegt: "Je geld of je leven!" of "Ingaline heeft veel geld in haar hof." :'D

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 21:13 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Wees blij, ze noemen je nog niet diarree. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heet Misty, maar dat wordt wel ens gespeld als Misti, Mysty, Mysti, Missy, enzovoort. Irritant, maar begrijpelijk -.-
    jouw naam is echt leuk


    Gleek and proud <3

    Wel, ik heb de naam Nazarchuk :'D En hij wordt best raar uitgesproken dusja.


    Olive

    Ik heet dus Thirza. En dan hebben ze een keer omgetoverd tot Tarzan x.x


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    'dildo' AHAHHAAHAH oke wtf? da's wel irritant ja. ik bedoel, ik heet Ayla en dat is dus de simpelste naam ooit, en dan gaan mesen dingen als: 'Aiela?' zeggen. arghhh.


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Ik vind jouw naam leuk ^^

    Ik heet Minke. =.=
    Ik woord wel eens minkiepinky ofzo genoemd, minkymo, die naam haat ik dus echt =.=, minkiestinkie, of wat dan ook, minkiepinkiekinkielinkierinkiemink of hoe gek je het ook maar wilt maken. x']

    Ik heet Zoé en ze noemen me vaak 'Zetje, Zoetje, Zoey, Zozo' Ik vind alleen Zoey leuk ;P

    Broach schreef:
    (...)
    Jij bent ook heel erg meelevend. Vork


    Mevrouw van den Dilaar :3

    SING schreef:
    Ik heet dus Thirza. En dan hebben ze een keer omgetoverd tot Tarzan x.x


    SORRY MAAR DIE IS ECHT GENIAAL. :'D

    Rooftops schreef:
    Wees blij, ze noemen je nog niet diarree. :'D


    HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH - plat OEH DILARA.. OEH.. DIT TOPIC IS GEWELDIG :'D

    Als ik aan alle bijnamen rond mijn achternaam denk dan denk ik ook: waarom?