Mijn zusje en ik hebben net foto's genomen van onze bandshirts en er een gif van gemaakt, ik vind 'm wel sjiek.
- Home
- Forum
- Creativiteit
- GIF gemaakt. :')
GIF gemaakt. :') - Creativiteit
-
18 april 2011 - 15:4418 april 2011 - 16:03
okeejj o-O ik wou dus zoeken en dacht dat de site te weten [ik zeg hem maar niet] en toen kwam ik op iets heeeeeel anders uit o-O ff verder zoeken
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
18 april 2011 - 16:12awesomeness
Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page
18 april 2011 - 16:12Rocket schreef:
Ik wil ook bandshirts
Ik vind hem echt awesome!Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
18 april 2011 - 16:1418 april 2011 - 16:1718 april 2011 - 16:19H0USE schreef:
Ik vind ze geweldig. Met mijn enige bandshirt kan ik dat niet echt doen
Welk is dat? ;d18 april 2011 - 16:20Ik heb hem gevonden
Klik
en dan staat er een zinnetje.
Klik ff voor het plaatje
Waar rood is.. daar moet je dan klikken [op die site] en POEF dan download je hem en et de snel heid van het knipperen kan je aanpassen en de grote blijft ook gewoon.
Maar het moet wel GIF zijn het plaatje anders doet hij het niet
ik laat wel ff een snelle zien [dan staat de tellertje zeg maar pop 0]
hier heb ik de teller wat hoger gezet [op 20]
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
18 april 2011 - 16:21Fellatio schreef:
Ik heb hem gevonden
Klik
en dan staat er een zinnetje.
Klik ff voor het plaatje
Waar rood is.. daar moet je dan klikken [op die site] en POEF dan download je hem en et de snel heid van het knipperen kan je aanpassen en de grote blijft ook gewoon.
Maar het moet wel GIF zijn het plaatje anders doet hij het niet
ik laat wel ff een snelle zien [dan staat de tellertje zeg maar pop 0]
hier heb ik de teller wat hoger gezet [op 20]
Ik kan dat niet gebruiken, ik heb een Mac en dat bestand wordt niet ondersteund :')18 april 2011 - 16:22Fornicate schreef:
(...)
Ik kan dat niet gebruiken, ik heb een Mac en dat bestand wordt niet ondersteund :')
Oww, das balen, mja verder weet ik er geenAlways though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
18 april 2011 - 16:23Fellatio schreef:
(...)
Oww, das balen, mja verder weet ik er geen
WIl jij 'm anders voor mij maken?18 april 2011 - 16:24Fornicate schreef:
(...)
WIl jij 'm anders voor mij maken?
Jahoor (:
Stuur de plaatjes maar door en zeg maar hoe snel ;PAlways though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
18 april 2011 - 16:2418 april 2011 - 16:24Nice :')
This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.
18 april 2011 - 16:2518 april 2011 - 16:27