• Fearful heeft The Flood van ThallieJJ gerecenseerd en heeft het verhaal een 7.5 gegeven. Persoonlijk vind ik dit te laag voor het verhaal om de volgende argumenten:

    - De lay-out mag misschien simpel zijn, maar ik vind dat zo alle aandacht naar het verhaal gaat.
    - Het verhaal komt inderdaad een beetje langzaam op gang maar hierdoor krijg de de tijd om je de situatie goed voor te stellen en echt in het verhaal kunt duiken. Het is dan wel een meisje-naar-Forks-verhuisd verhaal, maar het is zeer zeker geen Bella Swan verhaal.
    -Ik vind de originaliteit juist vrij hoog aangezien de karaktertrekjes/de grappen en de situatie's goed zijn doordacht.
    -Ik vind, vergeleken met andere recensie's, dat het verhaal best negatief word neergezet, en niet bepaald word aangeprezen.
    Hierdoor lijkt het verhaal niet de moeite waard om te lezen, wat het zeer zeker wel is!


    Lees HIER de recensie.
    Lees HIER The Flood.


    Mijn vraag is (vooral voor de trouwe lezers van The Flood):
    Wat vind je van de recensie?
    Ik wil geen kwaad spreken, maar persoonlijk vind ik dat de story een hoger punt verdient dan een 7.5

    ATTENTIE: met dit topic wil ik Fearful zeer zeker niet afkraken of dergelijke, ik vind gewoon dat The Flood een betere recensie verdient dan dat hij nu heeft. En ik ben benieuwd wat jij ervan vind..

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 15:25 ]


    On the ragged edge of the world I'll roam, and the home of the wolf shall be my home.

    Nogmaals, niets tégen Fearful!(flower)

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 15:25 ]


    On the ragged edge of the world I'll roam, and the home of the wolf shall be my home.

    Sorry, ik heb dit verhaal nooit gelezen. Maar het is wel lief van jou dat je de story van een andere persoon verdedigt. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Dat verhaal heb ik niet gelezen, dus ik kan er geen mening over hebben. En het is maar een mening hè?


    Big girls cry when their hearts are breaking