Acting for; Bf Tommi
Name; Anouschka
Age; 17
Character; Tegen haar vrienden, lief, aardig, behulpzaam and funny. Als d'r iets niet aanstaat kan ze een bitch zijn, maar dat maken ze er zelf dan ook naar
Country; Duitsland, uuhhh... weet ikveel x'D
Likes; Lol maken en hebben met vrienden, nieuwe mensen ontmoeten, reizen, shoppen, candy and Me, Myself and I, muziek maken ^^
Dislikes; Th haters, alle prikbeestjes op deze aardbol
Why do you want in our quiz?; Omdat ik jou quizjes helemaal geweldig vind ^^
Picture; http://94.100.113.220/256450001-256500000/256455201-256455300/256455265_5__M-4.jpeg
Text;
Haay ik ben Anouschka en ben 17 jaar oud. Nu voel ik me berjaard als je dat op zo'n manier zegt. Ach ja boeiend
Hmmzzz.. Tom is echt een verhaal apart. Met zijn grote eigendunk en zijn grote kleren. Niet vertellen hoor, maar soms lijkt het net een waggel eendje! Maar we kunnen ook ontzettende fun hebben en goed met elkaar lachen en onder dat enorme ego zit ook wel een klein hartje hoor. Op sommige momenten kan hij net zo gevoelig zijn als Bill maar hij drukt het anders uit. Daarom is hij een vriend van mij, want het is gewoon een geweldig persoon om te kennen! Eigen lijk kan ik het gewoon met alle jongens wel vinden, ze zijn amazing
Hij heeft me ook gitaar leren spelen en ik ben hem daar ontzettend dankbaar voor! Ik kon ook al blaasinstrumenten bespelen *kuch* en ook nog wel een ander ding *wenkbrauwwiebel* x'D
Mijn kleding stijl is nou niet echt bepaald wat je bij mij zou verwachten als je me voor de eerste keer zou zien. Ik draag ook wel ruime broeken zoals Tom zelf heeft, maar het liefst een skinny of van die broeken met gaten er in. I Love It ^^
Ik heb van mezelf krullend donkerbruin haar en blauwe ogen ^^
Soms stijl ik het, maar meestal te lui voor ^^
Naja dit was het wel zo'n beetje ^^
Bye bye love ya Xxx me «3
~