• De zomer komt er weer aan, dus ook de festivals! Ik verlang al helemaal, maar ik vroeg me af of jullie ook zo van festivals houden? En zo ja, welke gaan jullie bezoeken? (:
    Ik ga een dagje naar Graspop en Rock Werchter en 3 dagen naar Pukkelpop.
    Jullie? (:


    Never run out of reasons to smile...

    ik heb nog geen idee ;x


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik ga naar maar 1tje. en dat misschien.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Zwarte Cross. ;D


    "Don't look back, you're not going that way."

    Dour . :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik niet echt. De muziek vind ik leuk, maar ik hou niet van grote hoeveelheden volk, slapen in een te klein tentje en superduur drinken en voedsel ;x Ik ben trouwens ook geen fan van de drugs die daar gebruikt wordt... Echt niet normaal c:
    Ik ga liever naar een concert dan. Kan ik kiezen welke artiest en dan hoef ik tenminste geen 3 dagen zonder me te wassen. Maar enfin, dat is mijn mening. Veel van mijn vrienden zijn daar wel gek van.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Major schreef:
    Ik niet echt. De muziek vind ik leuk, maar ik hou niet van grote hoeveelheden volk, slapen in een te klein tentje en superduur drinken en voedsel ;x Ik ben trouwens ook geen fan van de drugs die daar gebruikt wordt... Echt niet normaal c:
    Ik ga liever naar een concert dan. Kan ik kiezen welke artiest en dan hoef ik tenminste geen 3 dagen zonder me te wassen. Maar enfin, dat is mijn mening. Veel van mijn vrienden zijn daar wel gek van.

    Ja, dat zijn meningen hé :')
    Zelf hou ik van die leuke, gezellige sfeer die op festivals aanwezig is. En ja, de weinige hygiëne en het dure eten moet je er dan maar bijnemen hé. Ik ben zelf ook tegen drugs en alcohol hoor, maar dat valt makkelijk te negeren omdat mijn vrienden weten dat ik dat haat.


    Never run out of reasons to smile...

    Optimistic schreef:
    (...)
    Ja, dat zijn meningen hé :')
    Zelf hou ik van die leuke, gezellige sfeer die op festivals aanwezig is. En ja, de weinige hygiëne en het dure eten moet je er dan maar bijnemen hé. Ik ben zelf ook tegen drugs en alcohol hoor, maar dat valt makkelijk te negeren omdat mijn vrienden weten dat ik dat haat.

    Haha, dat kan ik me voorstellen. De sfeer is inderdaad meestal gezellig. Maar mijn vrienden zijn in een nogal experimentele fase en ik voel me altijd verantwoordelijk voor hen. Dus krijg ik altijd enorme stress als ze weer domme dingen gaan doen en dat verpest het altijd voor mij eigenlijk ;3 Dus heb ik zoiets van; ga maar alleen dan.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik ga nooit naar festivals.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Boeeh!
    Ik wil naar graspop en mss pukkel als die meevalt, maar ik kan niet. Heb nog examens tijdens graspop en heb wss herexamens tijdens pukkel.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga naar Lowlands (::Y)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    ik wil naar werchter ;(


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik ga niet, ik ben een keer geweest in 2008, werechter boutique voor mijn verjaardag


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Passerby schreef:
    Boeeh!
    Ik wil naar graspop en mss pukkel als die meevalt, maar ik kan niet. Heb nog examens tijdens graspop en heb wss herexamens tijdens pukkel.

    Awh, dat is jammer! Graspop valt voor mij net achter de examens, gelukkig. Ik ben namelijk de vrijdag klaar en de zaterdag ga ik :Y)
    En ik zit nog in het middelbaar, dus voor mij geen herexamens : D


    Never run out of reasons to smile...

    Seel schreef:
    ik wil naar werchter ;(

    Waarom ga je dan niet? ;o


    Never run out of reasons to smile...

    Bevrijdingsfestival Groningen en Rupspop denk ik (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'