• ik verveel me.

    Ik! Ik kijk Two Door Cinema Club op Coachella (live) :3


    As travars

    Ik ga net Supernatural kijken, hahaha. Dus ja ik ben nog wakker, maar ik sluit de computer af ;) <3


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik ook, maar ik ben mijn foto's aan het sorteren en uitzoeken. Eindeloze opgave, lol. Nog maar 30 gig te gaan, hoera! -.-


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    Ik ook, maar ik ben mijn foto's aan het sorteren en uitzoeken. Eindeloze opgave, lol. Nog maar 30 gig te gaan, hoera! -.-


    succes lieferd(H)

    haha ik ga nu naar bed, want heb niks meer te doen =D er zijn nu 22 leden online xD


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    IK nog steeds ja (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik ook nog steeds, maar ik zit eraan te denken om te gaan slapen van verveling :'D


    Olive

    Authors schreef:
    Ik ook nog steeds, maar ik zit eraan te denken om te gaan slapen van verveling :'D


    Behind the laughter it actually means something.

    Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd, loop de hele dag te zingen en te fluuuuuuuiten :Y)

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 5:47 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ben net wakker geworden


    Firm believer of all that is magic

    Wauw, heel veel mensen waren nog om bijna 6 uur wakker ofzo x']
    Ik sliep om half 2 (:

    Ik heb eerst nog Secret Story gekeken, en toen ben ik gaan slapen, geen idee hoe laat het toen was. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    goeeeie morgen allemaal! :'DD


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Soulweeper schreef:
    Ik word altijd wakker met een wijsje in m'n hoofd, loop de hele dag te zingen en te fluuuuuuuiten :Y)

    Lol, dat is toch van kinderen voor kinderen ofzo?