• Hee,
    Als je minder slaapt, blijf je dan kleiner?

    Ik slaap best weinig.
    Ik ben op 10 april 13 geworden.
    En ik slaap per dag iets van 5 uur tot 6/7 uur.
    En ik ben al best lang dezelfde lengte 1.59, iets van 2 jaar ofzo.
    Zou dat kunnen door teweinig slaap?

    Xies.

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 1:06 ]

    Ik denk niet dat het er iets mee te maken heeft. Ik heb altijd goed geslapen, ben 21 jaar en ongeveer 1.60 m lang (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    3AM schreef:
    Ik denk niet dat het er iets mee te maken heeft. Ik heb altijd goed geslapen, ben 21 jaar en ongeveer 1.60 m lang (:


    Ja das waar, maar ik zou eigenlijk nog oeten groeien...

    Dat staat los van elkaar.
    Misschien zul je altijd zo klein blijven, maar misschien krijg je je groeispurt nog.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben 19 en 1.58/1.59
    Ben je misschien vroeg ongesteld geworden en/of heb je een hormoonprobleem? Ik werd namelijk al op mijn 9e ongesteld en ben sindsdien nog maar een paar centimeter gegroeid.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Wees gerust, het is niet omdat je te weinig slaapt (:


    Olive

    Nee. Maar als je al Ongesteld bent stop je met het absurt snel groeien.
    Binnenkort zal je wel weer een centimeter groeien.


    Firm believer of all that is magic

    Ik slaap heel veel.. En ik ben 1.59 m


    Me so good.

    Ik slaap heel weinig en ik ben 1.78 m
    Dus ik denk niet dat het er iets mee te maken heeft :3

    Sadistic schreef:
    Ik ben 19 en 1.58/1.59
    Ben je misschien vroeg ongesteld geworden en/of heb je een hormoonprobleem? Ik werd namelijk al op mijn 9e ongesteld en ben sindsdien nog maar een paar centimeter gegroeid.


    Toen ik 11 was, ben k het indd geworden.
    Zou daar ook aan kunnen liggen.
    Maar toen ik 11 was, en ongesteld werd was ik ong. 1.57 ofzo...

    Nou toen ik net 10 was werd ik ook ongesteld, ik slaap echt heel slecht. (Slaapwandelaar) en ik ben 1.85 en 13 jaar dus hakuna matata.


    hey kijk ik weet niks!

    Rocket schreef:
    Dat staat los van elkaar.
    Misschien zul je altijd zo klein blijven, maar misschien krijg je je groeispurt nog.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    ik ben 19 en ik ben 1.57 ofzo ook weinig slaap


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Oh please, het zit in je genen.
    Als je nu heel veel gaat slapen groei je niet, als je nu ongesteld bent kan je alsnog 20 centimeter groeien, als je nu 2 liter melk achter elkaar drinkt groei je niet.


    Today will be Girl's Day party with you~

    ik ben 13 (nog 29 dagen en dan 14 8D) en ik ben 1.62m maar ik ben ook 2ling ;)


    Shoganai i ne~

    SuckerPunch schreef:
    ik ben 13 (nog 29 dagen en dan 14 8D) en ik ben 1.62m maar ik ben ook 2ling ;)


    Wat heeft een 2ling te maken met je lengte ? o-O...

    Maar ik zou zeggen.. kijk naar je familie...

    Door mijn pa's kant ben ik vervloekt met korte benen.. en heb ik moeite met goeie broeken halen ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you