• (bijna) iedereen kent ze wel, die wachten die altijd bij een paleis enzo staan. Nu heeft mijn vriendin in engeland geprobeerd een guard aan het lachen te maken, maar het lukte niet. Ik wil zo'n guard zo graag eens aan het lachen maken! xD dat is echt wat ik ooit nog eens wil doen in mijn leven. Het lijkt me echt zwaar om elke dag wel 100 mensen aan je hebben te hangen die je proberen aan het lachen te maken, met 99 dezelfde grapjes. Arme wachters. xD
    Of niet? ;x
    Als ik zo'n wacht was, zou ik gelijk ontslagen worden, ik lach om de domste dingen. Zouden jullie ook lachen om alles of wat? TELL MEE.

    [ bericht aangepast op 16 april 2011 - 23:48 ]


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Het is dat ze bewegen bij de wisseling van da wacht,anders zou ik zweren dat het poppen waren.
    Volgens mij worden ze op die scholen getest en krijgen ze les in niet lachen,'niet lachen voor dummies' of zo.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben een paar jaar geleden in Londen geweest met mijn school. (: Toen zijn we ook naar ' The gaurd' gaan kijken. En echt die mensen geven geen kick. Op een paar plaatsen in Londen heb je ze staan, maar de meeste staan achter zo'n 'tralies' (niet zoals bij de dieren, nu niet verkeerd gaan denken), dus je kan niet bij ze. En als je bij ze kan is het verboden om aan hun te komen. Je mag ze onder geen enkele omstandigheid aanraken. Niet voor foto's of om ze aan het lachen te maken ofzo. :Y)
    Wat wel sneu was, is dat ze op sommige plaatsen met paarden staan, en die beestjes moeten dan ook heel de tijd stilstaan.


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    LiquidSugar schreef:
    Ik ben een paar jaar geleden in Londen geweest met mijn school. (: Toen zijn we ook naar ' The gaurd' gaan kijken. En echt die mensen geven geen kick. Op een paar plaatsen in Londen heb je ze staan, maar de meeste staan achter zo'n 'tralies' (niet zoals bij de dieren, nu niet verkeerd gaan denken), dus je kan niet bij ze. En als je bij ze kan is het verboden om aan hun te komen. Je mag ze onder geen enkele omstandigheid aanraken. Niet voor foto's of om ze aan het lachen te maken ofzo. :Y)
    Wat wel sneu was, is dat ze op sommige plaatsen met paarden staan, en die beestjes moeten dan ook heel de tijd stilstaan.

    Whoa, dat is wel streng. Nouja wat wil je, je bent wachter van een belangrijk iets, toch. xD
    & StJimmy, hahaha, niet lachen voor dummies. :'D


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Erhmm aangezien ik met momenten zonder reden lach, zou ik dan helemaal strijk gaan:Y)
    Ik heb het vaak dat ik lach om iets doms, harder begin te lachen omdat mijn lach vreemd is, de slappe lach krijg omdat de rest mij uitlacht en uiteindelijk niet meer bijkom omdat ik ben vergeten waarom ik nou lachte_O_


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    OffTheRecord schreef:
    Erhmm aangezien ik met momenten zonder reden lach, zou ik dan helemaal strijk gaan:Y)
    Ik heb het vaak dat ik lach om iets doms, harder begin te lachen omdat mijn lach vreemd is, de slappe lach krijg omdat de rest mij uitlacht en uiteindelijk niet meer bijkom omdat ik ben vergeten waarom ik nou lachte_O_

    En ik maar denken dat ik de enige was die dat had. xD


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    2D schreef:
    (...)
    En ik maar denken dat ik de enige was die dat had. xD

    Haha, blijkbaar niet :Y)
    Njhaa bij mij is het zelfs al zover gekomen, dat als ik lach ik altijd traanogen heb D:
    Maar nu heb ik echt zin om eens naar daar te gaan en ook een poging wagen...wedden dat ik zou lachen omdat het niet lukt :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik weet zeker dat ik dan moet lachen..
    Ik lach veel te veel, haha


    Me so good.

    OffTheRecord schreef:
    (...)
    Haha, blijkbaar niet :Y)
    Njhaa bij mij is het zelfs al zover gekomen, dat als ik lach ik altijd traanogen heb D:
    Maar nu heb ik echt zin om eens naar daar te gaan en ook een poging wagen...wedden dat ik zou lachen omdat het niet lukt :'D

    Dan gaan we samen zo hard lachen dat hun ook gaan lachen? :'D


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    OffTheRecord schreef:
    (...)
    Haha, blijkbaar niet :Y)
    Njhaa bij mij is het zelfs al zover gekomen, dat als ik lach ik altijd traanogen heb D:
    Maar nu heb ik echt zin om eens naar daar te gaan en ook een poging wagen...wedden dat ik zou lachen omdat het niet lukt :'D


    Dit vraagt erom! :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik heb echt medelijden met die venten xd


    Olive

    Authors schreef:
    Ik heb echt medelijden met die venten xd

    Anders ik wel. :B


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Bij ons stond er een groot hek voor het paleis wij konden niet eens bij ze komen D:


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Decay schreef:
    Bij ons stond er een groot hek voor het paleis wij konden niet eens bij ze komen D:

    Ahww arme jullie. D;
    Ik zou ze misschien ook wel met rust laten, anders ben ik misschien wel flauw of respectloos.. xd


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ik wil hun benen niet zien.. zitten zeker vol met spataderen ofzo ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Ik wil hun benen niet zien.. zitten zeker vol met spataderen ofzo ;P

    met wat?


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333