• Ik vroeg mijn beste vriendin deze week zo of ze ook uitging met koninginnedag. En toen vertelde ze me dat ze uitging met haar klasgenoten en of ik ook ging. Dus ik zei zo 'Ik denk van niet' zegt ze 'Lameeee'. Toen had ik iets van wtf reageer beetje normaal. Dus ik zeggen 'Ja nou jij gaat al met anderen' en toen zei ze niks meer. Dus ik terug zeggen van 'Daar word je stil van he' en toen reageerde ze dat ze aan het werk weer was.

    Maargoed ik voel me gewoon wat vergeten nu want ze gaat alleen maar uit met haar klasgenoten en wij praten echt nauwelijks met elkaar de laatste tijd.. ;( En nu hoorde ik net van een vriend van me dat ze tegen iedereen ging zeggen dat ik ineens zo stom reageerde tegen haar :') Dus ze snapt gewoon niet waarom ik zo reageerde.

    Ik voel me echt gewoon vriendloos de laatste tijd, mwehhhh


    -

    Ik vind háár juist lame als ze zo doet.


    your eyes are like stars in the night.

    Serieus, volgens mij heeft Q wat tegen me fzo. Niemand reageert op mijn topic. Screw you alllll 8D


    -

    Poseidon schreef:
    Ik vind háár juist lame als ze zo doet.
    '

    Precies!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    oh, zieligaard :3

    jk

    i know how you feel. trust me.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Vervelend dat ze zo doet :O

    Het is niet leuk dat je je vriendloos voelt :( Kan je het er niet met haar over hebben? Dat je haar reactie niet bepaald leuk vond en dat je je zo vriendloos voelt. Ik denk dat ze daar wel begrip voor gaat hebben. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Poseidon schreef:
    Ik vind háár juist lame als ze zo doet.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    nerveus schreef:
    Vervelend dat ze zo doet :O

    Het is niet leuk dat je je vriendloos voelt :( Kan je het er niet met haar over hebben? Dat je haar reactie niet bepaald leuk vond en dat je je zo vriendloos voelt. Ik denk dat ze daar wel begrip voor gaat hebben. ;)

    Als ik tegen haar zeg dat ik haar niet leuk vond reageren dan gaat ze zeggen dat ík juist niet leuk reageerde en dan krijgen we een bot gesprek :'D


    -

    Misschien zijn haar klasgenoten hartstikke leuk en kan je met hun meegaan?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    Misschien zijn haar klasgenoten hartstikke leuk en kan je met hun meegaan?

    Ik ken die mensen wel en ik kan ze niet uitstaan 8D


    -

    Mijn 'bff' die 'vergeet' me mee te vragen naar de stad, bios etc. , terwijl ze tegen de andere meiden die meegingen had gezegd dat ze me had gebeld en gesmst en dat ik zei dat ik niet kwam. Ik heb geen sms gekregen (';
    bitch (cat)

    Uhm, als ik er iets van zeg tegen mijn bff, dan is ze beledigd en zegt ze geen woord meer tegen me -.- Of we gaan elkaar de hel tijd afkraken.

    Ik zou zeggen zeg d'r flink de waarheid, maar ik weet niet of dat helpt..


    Me so good.

    Genius schreef:
    (...)
    Ik ken die mensen wel en ik kan ze niet uitstaan 8D


    Oh, oké.
    Maar persoonlijk vind ik dat jij haar een beetje het gevoel geeft dat jij haar voor jou alleen wilt, door die ''Ja nou jij gaat al met anderen''. Ik kan ook verkeerd zitten, natuurlijk.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Probeer het positief te brengen, dat je het juist jammer vind dat je zo weinig tijd met haar door brengt en dat je daarom een beetje bot reageerde. Maar dat je haar gewoon mist ofzo (: Succes ermee!

    Rooftops schreef:
    (...)

    Oh, oké.
    Maar persoonlijk vind ik dat jij haar een beetje het gevoel geeft dat jij haar voor jou alleen wilt, door die ''Ja nou jij gaat al met anderen''. Ik kan ook verkeerd zitten, natuurlijk.

    Je zit ook verkeerd (krul)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Je zit ook verkeerd (krul)


    Oké, sorry dan. (krul)
    Vraag haar of ze misschien volgend weekend tijd heeft om samen iets leuks te doen ofzo?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Wat kunnen bff's trouwens kut zijn (';
    De mijne was me namelijk ook al vergeten mee te vragen met koninginnendag o;
    & vergeten me te vertellen dat we een so hadden, waardoor ik nu een 1 heb.

    &eigelijk zit ik in dezelfde situatie als jou.
    Mijn bff en ik praten ook neit meer veel met elkaar.

    Misschien heeft ze problemen met zichzelf?
    Of is ze al heel lang bevriend met jou geweest, en wilt ze nu eigen vriendinnen?


    die van mij heeft daar namelijk last van (';


    Me so good.