• Juist ja. Nou ook weer niet zo hard, maar goed.
    Ik moet dus voor dinsdag een verslag maken van een duitsboek. Alleen ik heb dus maar eenderde van het boek uit. -Samenvatting opgezocht- En ik heb van alles, van eerste reactie, samenvatting, tot beoordeling etc nog maar drie pagina's. Voor het laatste leesverslag van nederlands had ik 10 bladzijden.
    En het is nu al de tweede keer. (De vorige keer was engels.)
    Waha. Maar ik denk wel dat ik het boek ga uitlezen, maar niet voor dinsdag.

    Wie krijgt nog zoiets klaar? (:

    O ja, we hebben plagiaat controle ><


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Met Duits moesten wij altijd vragen beantwoorden als 'wie is de hoofdpersoon?' en 'benoem de karakters van de belangrijkste personen' etc. En dat dan in een boekverslag. Dat kan je natuurlijk allemaal op internet vinden, dus niemand leest die boeken x'D
    Met Nederlands en Engels moet ik dat dit jaar ook, maar dan moet het in de les. Maar dat vind ik niet zo erg om te lezen. Duits snapte ik gewoon niet, haha.


    To live would be an awfully big adventure

    We hoeven bij Duits alleen vragen te beantwoorden over het boek.

    Alleen met Nederlands kreeg ik dat ook altijd voor elkaar ;D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Infinitum schreef:
    Met Duits moesten wij altijd vragen beantwoorden als 'wie is de hoofdpersoon?' en 'benoem de karakters van de belangrijkste personen' etc. En dat dan in een boekverslag. Dat kan je natuurlijk allemaal op internet vinden, dus niemand leest die boeken x'D
    Met Nederlands en Engels moet ik dat dit jaar ook, maar dan moet het in de les. Maar dat vind ik niet zo erg om te lezen. Duits snapte ik gewoon niet, haha.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb geen Duits ;D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Rocket schreef:
    We hoeven bij Duits alleen vragen te beantwoorden over het boek.

    Alleen met Nederlands kreeg ik dat ook altijd voor elkaar ;D


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.