• Ik zoek nieuwe stories,
    het liefst geen Tokio Hotel, Glee, Twilight of Justin Bieber.
    Ik hou van spannende verhalen die niet álleen maar om dé jongen gaat in het verhaal.
    Percy Jackson and the Olympians en HP verveelt nooit dus gooi die no matter what hier maar op.
    Ik ben best kieskeurig *ghehe*
    Sommige 1D verhalen gaan er bij mij ook wel in.
    Alle Maximum Ride, Da Vinci Code, The Last Symbol, City of Ember verhalen worden zwaar gewaardeerd omdat er zo weinig van zijn.
    Orginele verhalen zijn natuurlijk ook welkom
    Ojah, X-men verhalen zijn ook welkom

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 21:19 ]


    Ordo ab Chao

    ik heb er twee over onbekende personen,
    bite, bit, bitten en my dark diary. like it?


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    http://www.quizlet.nl/stories/47687/toeval/

    Ik heb wel een paar korte verhalen. Geen idee of dat je interesseert.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    elk verhaal word bekeken, alleen weet ik nog niet zeker wanneer ik dat doe


    Ordo ab Chao

    Wel, ik ken een paar prachtige stories!
    Our Destiny van Confringo
    Fierce like the lion [Lord of the rings van Confringo
    I told you we would last forever - Damon Salvatore - van Confringo
    I do this for you big brother van Concrete

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 19:18 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    k zoek nog steeds stories


    Ordo ab Chao

    Unfair van Dimanche
    Het is geen Tokio Hotel, Glee, Harry Potter, Twilight of Justin Bieber en het is ook geen Percy Jackson


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Dit is een Jonas Brother story het is wel spannend maar vol met drama. Hij is wel afgelopen xD
    Crash vs Crush

    Het vervolg op Crash vs Crush:
    Lost in this Crazy world

    Dit is een story en het is geen fanfiction, actie, avontuur, spannend, drama
    Everything changed when you came into my life

    Dit is een story over Justin Bieber en een meisje dat het hem moeilijk gaat maken.
    The Miami Bitch

    Dit is ook een story over Justin Bieber en het gaat over een meisje die hem haat.
    An other Justin Bieber story

    Dit is een verhaal over allerlei bekende mensen die in dit verhaal niet bekend zijn. Het is dramatisch, er zit avontuur in en het is ook zeer spannend.
    A Perfect life

    Ik zoek weer, iemand sugesties?


    Ordo ab Chao

    Je leest de mijne al(bloos)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben begonnen aan een story over HarryStyles die een meisje helpt af te komen van haar anorexia.
    Kijk maar even bij mij (:


    beauty is not a face, it's a light in the heart ❤

    Yes, ik heb er één :] Deze gaat sowieso niet over 'de jongen', omdat ik meer iemand ben die graag schrijft over sterke vrouwen.



    Wanneer de ogen van Fjodor Koltsov voor het eerst die van Odile Lavossa kruisen, beseft hij zich nog niet dat deze jonge, geestelijk verwarde en getraumatiseerde vrouw ooit zijn machtigste opponent zou worden. Iemand zowel geliefd en gehaat door velen, een inspiratiebron, een antiheld. Maar wat als de leerling zich tegen de meester keert en dreigt te vernietigen waar hij jaren voor heeft gewerkt?

    Als Odile Lavossa voor het eerst in de ogen van Fjodor Koltsov kijkt, weet ze nog niet dat hij haar om zou smeden tot een beruchte moordenaar. Een pure sadist, in staat om leven af te nemen zonder berouw. Een vrouw die niet bang is voor de dood, maar wel om volledig te leven.
    Maar is leven nog wel mogelijk als je gedwongen bent als parasitair wezen voort te bestaan, terend op het bloed van onschuldigen?

    Een verhaal over een vrouw die zoekt naar de eer die haar is ontnomen, eentje over lef, vastberadenheid, vriend en vijand en ja, zelfs een verhaal over de zoektocht naar warmte en geborgenheid in een koude wereld.

    16+ vanwege geweld in z'n vele facetten. I won't hold back, dus wees gewaarschuwd :]


    Killer's Instinct [16+]

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 22:21 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hee, ik heb ook een story.

    A battle to protect your family, your friends and your love [ ~ Fred Weasley ~ ]

    The Story Continues..

    Vijf jaar geleden werd Anna bijna vermoordt door Lucius Malfidus.
    Nu, vijf jaar later, staat Anna voor een grote klus. Ze moet haar halfbroer, Harry Potter, zien te dekken, terwijl hij op zoek is naar de Gruzielementen.
    Zweinstein is leeg zonder Perkamentus. Erg leeg. Perkamentus.. Vorig jaar had ze de opdracht van hem gekregen om haar halfbroer te dekken door anderen te misleiden. Anderen, zoals Malfidus, en zelfs Voldemort. Zal men haar geloven?

    ~ Vervolg op My Life As A Mudblood I Thought...
    ~ Lezen van vorig deel niet per se nodig.
    ~ Neem Abo, ik waarschuw niet!
    ~ Ik hou van Kudo's en reacties! (flower)


    Het gaat wel een beetje erg om Fred, maar omdat hij dan dus niet meer op Zweinstein zit, komt hij niet héél vaak voor.. :Y)
    Thanks! (K)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.