• Want ik bekommer me heel veel om anderen, dat is niet raar natuurlijk. Daarbij ook over mijn nichtje, zij is 9. Ik ben 15 en 1.76. Maar tegenwoordig zijn er steeds meer mensen van rond de 20 die mij schattig vinden (die komen er sowieso meer, niet alleen rond die leeftijd), of in ieder geval vinden dat ik iets schattigs over me heb en die mij behandelen als een jonger zusje of zo.
    Dat vind ik altijd zo ontzettend lief, maar ook grappig, want zij zien mij in hun ogen dus nog echt als een klein kind, terwijl ik precies hetzelfde doe, maar dan bij anderen.

    Stiekem voel ik me dan ook kleiner/jonger/onervarener als ze dat doen, maar ik waardeer het enorm. :3

    Wie herkent dit?:'D


    everything, in time

    Gheheh waarom voel ik me nu aangesproken :3? Maar je bent ook lief en ik vind het ontzettend lief hoe jij je altijd om anderen bekommert (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    Brunhilde schreef:
    Gheheh waarom voel ik me nu aangesproken :3? Maar je bent ook lief en ik vind het ontzettend lief hoe jij je altijd om anderen bekommert (flower)


    omdat jij stiekem degene bent die heeft gezegd dat ik iets schattigs over me heb!

    Aawh, dat is lief!<3 Stiekem ben jij een van mijn grote voorbeelden, Kirsten!(flower)


    everything, in time

    Suusijsje schreef:
    (...)

    omdat jij stiekem degene bent die heeft gezegd dat ik iets schattigs over me heb!

    Aawh, dat is lief!<3 Stiekem ben jij een van mijn grote voorbeelden, Kirsten!(flower)
    Mooi voorbeeld heb jij dan zeg! Een meisje van 20 wat onder de tattoo's en piercings zit en zo erg begaan is met hipieïsme dat je haast wel zeker weet dat ze in de verkeerde tijd is geboren :3. Ghehe, nee grapje. maar het is lief dat je dat zegt :Y). Én ik meen wel wat ik zei hoor :3 hahaha


    Wie du mir, so ich dir.

    Brunhilde schreef:
    (...)
    Mooi voorbeeld heb jij dan zeg! Een meisje van 20 wat onder de tattoo's en piercings zit en zo erg begaan is met hipieïsme dat je haast wel zeker weet dat ze in de verkeerde tijd is geboren :3. Ghehe, nee grapje. maar het is lief dat je dat zegt :Y). Én ik meen wel wat ik zei hoor :3 hahaha


    Hahaha, en toch is het zo!_O_ Ik vind het een prima voorbeeld. Echt, zoals jij overal op reageert! Je neemt er gewoon echt de tijd voor en biedt altijd maar hulp aan, ook al ken je die mensen helemaal niet. En ook niet van die kortaf - reacties, neeehee, van Kirsten kun je een hele preek verwachten! JE bent er gewoon altijd en dat vind ik zo ontzettend lief. :3
    Zo wil ik ook worden als ik 20 ben en me om 15 - jarige kindjes mag bekommeren. (cat)

    EN IK BEN NIET SCHATTIG.


    everything, in time

    Suusijsje schreef:
    (...)

    Hahaha, en toch is het zo!_O_ Ik vind het een prima voorbeeld. Echt, zoals jij overal op reageert! Je neemt er gewoon echt de tijd voor en biedt altijd maar hulp aan, ook al ken je die mensen helemaal niet. En ook niet van die kortaf - reacties, neeehee, van Kirsten kun je een hele preek verwachten! JE bent er gewoon altijd en dat vind ik zo ontzettend lief. :3
    Zo wil ik ook worden als ik 20 ben en me om 15 - jarige kindjes mag bekommeren. (cat)

    EN IK BEN NIET SCHATTIG.
    Mhehe .. welles :3 :Y) Ik ga jou trouwens even een pb sturen over die meeting.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik hoor het al, welles-niettes-welles xd
    Maar ja, das grappig ja =3 En je bent schattig!! Ookal ben je langer dan ik x'D.

    Brunhilde schreef:
    Gheheh waarom voel ik me nu aangesproken :3? Maar je bent ook lief en ik vind het ontzettend lief hoe jij je altijd om anderen bekommert (flower)


    Firm believer of all that is magic

    ja ik!
    iedereen schat mijn zusje ouder :O
    zij is 14 is 16 iedereen denk dat zei 16 is en mij... 12:|
    en iedereen uit mijn klas vind mij zo lief omdat ik geen kwaad in me heb. en omdat ik zo stil ben. en nu mijn zomer sproeten zichtbaar zijn geworden vinden ze me dubbel schattig(cat)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    DeKrull schreef:
    Ik hoor het al, welles-niettes-welles xd
    Maar ja, das grappig ja =3 En je bent schattig!! Ookal ben je langer dan ik x'D.


    Niet jij ook al Krull! Ohneeee..:'D

    @Chamassa; Hahah, arme jij! En shit, de zomersproetjes komen er idd ook weer aan.D:


    everything, in time