• Ik ben ineens in de ban van beta readen o-o
    Ik hield altijd al van opbouwende kritiek, dan voel ik me ineens slimmer ofzo :'D Haha. Dan denk ik; Wauw, dat doe ik de volgende keer anders =D

    Eerst deed ik het nooit, maar nu heb ik al 3 chapters laten beta readen en ga de rest van mijn en toverstokj's story ook even onder de loep laten leggen, echt handig en prettig Ö En respect voor de beta readers _O_
    __________________________
    1 minpuntje, ik kan niet zien welke stories ik al heb laten beta readen.. (hoe zeg je dat nou weer ;p)

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 22:38 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat mag inderdaad best eens gezegd worden _O_


    Life is hard and then we die

    Ik heb het nog nooit laten doen maar ik heb wel respect voor die mensen dat ze dat vrijwillig willen doen. :Y)

    Dat kan je wel zien bij 'Mijn beta aanvragen' Links.


    Your make-up is terrible

    SoulEater schreef:
    Ik ben ineens in de ban van beta readen o-o
    Ik hield altijd al van opbouwende kritiek, dan voel ik me ineens slimmer ofzo :'D Haha. Dan denk ik; Wauw, dat doe ik de volgende keer anders =D

    Eerst deed ik het nooit, maar nu heb ik al 3 chapters laten beta readen en ga de rest van mijn en toverstokj's story ook even onder de loep laten leggen, echt handig en prettig Ö En respect voor de beta readers _O_
    __________________________
    1 minpuntje, ik kan niet zien welke stories ik al heb laten beta readen.. (hoe zeg je dat nou weer ;p)


    Haha, dank je wel. Wat je eventueel ook nog zou kunnen doen is even een word bestandje aanmaken en daarin zetten welke hoofdstukken je al hebt laten readen en welke je in hebt gestuurd. In je inbox staat ook welk hoofdstuk we hebben behandeld ;)

    Assassin schreef:
    Dat kan je wel zien bij 'Mijn beta aanvragen' Links.


    Ohja, dat is waar ook ;o Dankje (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik laat mijn verhalen niet beta readen. ik vind het super dat ze er zijn, maar ik zit zo van, als ze mijn verhaal goed vinden, waarom zou ik het dan laten aanpassen?? ik schrijf zoals ik het wil, en ik schrijf bijna alles zoals het moet..
    maar dat is mijn menig..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    MissRathbone schreef:
    ik laat mijn verhalen niet beta readen. ik vind het super dat ze er zijn, maar ik zit zo van, als ze mijn verhaal goed vinden, waarom zou ik het dan laten aanpassen?? ik schrijf zoals ik het wil, en ik schrijf bijna alles zoals het moet..
    maar dat is mijn menig..

    Beta-readers zijn er ook voor spellingsfouten en zinsbouw enzo (:
    Ik vind het super dat er beta-readers zijn, maar ik heb nog nooit een story laten beta-readen. Komt omdat ik veel te weinig schrijf :x


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    PUKKELxDING schreef:
    Dat mag inderdaad best eens gezegd worden _O_


    It's going to be difficult, but not impossible.