• Mijn vader is gemeen. Ik was zo aan het stoeien met hem. Dus ik zei: ,,papa mijn vriendin ging mij vandaag 2 keer bijten in me arm.'' Mijn vader vroeg waarom. Dus ik vertelde :,, Ik was film aan het kijken in de klas en me arm stond op tafel en ze bijtte in me arm. ik vroeg zo hoezo deed je dat? Zij zei zo owh sorry. 2de keer hetzelfde'' me vader zei zo dan doe je dit. -ik dacht hij gaat wat laten zien- gaf hij me een klap op me wang. Dat is echt gemeen

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 18:51 ]

    Ik snap je niet echt 3:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Reducio schreef:
    Ik snap je niet echt 3:


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Reducio schreef:
    Ik snap je niet echt 3:

    haha grapje heb het aangepast

    Nu je het aangepast hebt, snap ik je.
    Ik dat dat de vriendin van je vader je aan het bijten was ofzo.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Nu je het aangepast hebt, snap ik je.
    Ik dat dat de vriendin van je vader je aan het bijten was ofzo.

    hahaha :')


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Scandal schreef:
    Nu je het aangepast hebt, snap ik je.
    Ik dat dat de vriendin van je vader je aan het bijten was ofzo.

    Ik heb typpolio

    Hahahaha, dat zou mijn vader ook doen. :'D
    Gewoon terugmeppen die handel! :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    Hahahaha, dat zou mijn vader ook doen. :'D
    Gewoon terugmeppen die handel! :'D

    Ik probeerde te bijten maar het lukte niet hij was te sterk lol

    Dreft schreef:
    (...)
    Ik probeerde te bijten maar het lukte niet hij was te sterk lol



    Watjeeeee! Dan schop je toch? :D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sadistic schreef:
    (...)


    Watjeeeee! Dan schop je toch? :D

    haha we zaten op de bank lol maar me vader geeft altijd op dan begint te heel serieus te zeggeen shhhht Journaal

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 18:57 ]

    Dreft schreef:
    (...)
    haha we zaten op de bank lol maar me vader geeft altijd op dan begint te heel serieus te zeggeen shhhht Journaal



    Hahaha. Ik kan eigenlijk nooit echt stoeien met m'n pa, want dan gaat de hond blaffen en wordt m'n moeder er weer gestoord van. Maar als het een keertje gaat, gaat het vaak ook hard om hard. Dan duik ik bovenop 'm en lopen we volop op elkaar in te stompen/bijten/schoppen tot een van de twee het opgeeft. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hij sloeg je gewoon?


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Sadistic schreef:
    (...)


    Hahaha. Ik kan eigenlijk nooit echt stoeien met m'n pa, want dan gaat de hond blaffen en wordt m'n moeder er weer gestoord van. Maar als het een keertje gaat, gaat het vaak ook hard om hard. Dan duik ik bovenop 'm en lopen we volop op elkaar in te stompen/bijten/schoppen tot een van de twee het opgeeft. :'D

    haha ik vind dat altijd geweldig. Begint me vader me te irriteren sta ik op ga ik boven op hem springen en in zijn oor bijten Enzo en dan gaan we echt vechten maar meestal als hij in me nek begint te knijpen begin ik sorry te gillen lol

    Springfield schreef:
    Hij sloeg je gewoon?



    Pff, er staat toch dat ze aan het stoeien waren? :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Springfield schreef:
    Hij sloeg je gewoon?

    Ja hij mishandelde me met harde klappen -.-

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 19:06 ]