Heb jij dat ook wel is?
dat je iemand ZO in vertrouwen neemt,en dat je er later achter komt dat je helemaal verkeert bezig bent?
en dat je die persoon dus helemaal NIET kan vertrouwen?
Ja vaak genoeg gehad, en dus is het vrij zeldzaam dat ik iemand volledig vertrouw. ^^
So what? That's life, learn to deal with it.
Niets komt je aanwaaien hier.
jaa vaak genoeg,
I agree with Bomm
niets komt aanwaaien niets zeg ''je kan me niet vertrouwen''
daarom pas ik op,
en mensen vinden me daarom een beetje raar.
en als ik gelijk heb staan ze opeens achter mij.
ik vertrouw ook niet zosnel mensen 1x gebeurd nooit weer.
ik wel
ze kennen me tog niet in het egt en de kans dat ik ze ooit ga ontmoeten is bij de meesten zo klein.. dus tja.. x3
in het echt vertrouw ik egt niemand omdat ik door te veel mensen gekwetst ben en indesteek ben gelaten door wel 4 meisjes die ik egt heel erg vertrouwde. daarom hou ik ook meer van jongens als vrienden die zijnje tenminste trouw.
Achja. ^^
Weetje? Misschien ben ik wel vreselijk onredelijk maar ik geef mensen ook nooit 'een tweede kans' op dat gebied. Like, als iemand m'n vertrouwen misbruikt ofzo, jammer dan. Zo brak ik ook met een 'vriendin' waarmee ik al 8 jaar best friends was.
Jammer dan. \o/
Achja. ^^
Weetje? Misschien ben ik wel vreselijk onredelijk maar ik geef mensen ook nooit 'een tweede kans' op dat gebied. Like, als iemand m'n vertrouwen misbruikt ofzo, jammer dan. Zo brak ik ook met een 'vriendin' waarmee ik al 8 jaar best friends was.
Jammer dan. \o/