• Wie gelooft er in reincranatie?

Vandaag hadden we lb gehad, toen hadden we het daarover. Na schooltijd ben ik naar mijn ouders gegeaan en vroegen of ze daarin geloofden. Ze geloofden er in, en toen ik vroeg waarom , zei mijn moeder: je tante is met witte handschoenen geboren ( niet letterlijk handschoenen, haar lijf was bruin, behalve haar handen die waren spierwit) ze zeggen dat ze in haar vorige leven een verpleegster was. heel raar. en mijn oom, hij is met een gat in zijn nek ofso geboren, mn familie denkt dus dat hij in zijn vorige leven doodgeschoten werd? Gosh, ik dacht echt van: wtf? Wij zijn moslim en geloven in reincranatie komt niet zo vaak voor bij de islam. Maar oke, dit is eng.

geloof jij erin?

Reducio schreef:
    Uhhm een beetje (:

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

Ehm, zou kunnen, lijkt me wel awesome. Denk daar nooit echt over na eigenlijk.

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Ik vind dat wij als mensen daar niet over hoeven na te denken. We zullen toch nooit weten of het nu wel of niet bestaat, dat is iets dat boven ons staat.

If we had not a soul, music would have created it.

Ja, wel een beetje.

Travel far enough, you'll meet yourself

Maar misschien zeiden je familie als een grapje?
    Want zoiets komt niet veel voor in de Islam.

Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

Niet.

No growth of the heart is ever a waste

Ik geloof er zelfs heilig in, en ooit zal ik het bewijzen, of nouja, eigenlijk vind ik dat het met rust moet worden gelaten dan.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Ik geloof er wel in, ja. (:

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Ik geloof dat we slapen als we sterven.
    Het is alleen de vraag wanneer we ontwaken.

Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

Volgens mij is er iets na de dood, maar wat het is weet ik niet ;)

Live life limitless.

ik kan me niks van mijn vorige leven herinneren. dus eigenlijk heel vreemd. Ik heb niet het gevoel dat ik eerder heb geleefd. ik kan alleen dit leven voelen.

Tuurlijk geloof ik erin! Nouja, in ieder geval in iets na de dood.
    het lijkt me zo onmogelijk om niks te kunnen voelen/ niet te kunnen bestaan..

walking get's too boring, when you learn how to fly..

Ik geloof er niet heilig in, maar het zou best kunnen bestaan. Ik vind het idee dat je ziel overblijft wanneer je dood gaat om vervolgens in een ander lichaam terecht te komen in ieder geval wel mooi klinken.

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

nee, ni egt, ben ook moslim, wil je vrienden zijn?

Ik geloof wel in reïncarnatie, maar als ik je mijn hele geloof zou uitleggen (wat betreft leven na de dood) zou ik over tien minuten nog bezig zijn en daar ben ik te lui voor :')

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.