• Het valt me op dat er de laatste tijd heel vaak story's in de top staan met minder abo's dan kudo's en dan bedoel ik veel minder. Ze zeggen dat er een manier is om veel kudo's in 1 keer te krijgen, maar ik vind het toch niet eerlijk.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Marvolo schreef:
    Ik kijk niet meer na de top 5.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Marvolo schreef:
    Ik kijk niet meer na de top 5.

    Tendrement schreef:
    Er gaan heel veel berichtje door Q. heen waarbij ze vragen om "dit" verhaal te kudoen. De meeste doen dat zonder dat ze ook maar weten waar het verhaal over gaat..
    Als je dit ziet, en dit is buiten een verhaal zelf, zou je dit dan willen melden :)?
    Dat wordt het voor ons makkelijker om te bestrijden.


    Life is hard and then we die

    er zijn er die achter Kudo's gaan vragen bij mensen die de story niet lezen

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 22:15 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ha, dit toont nogmaals aan dat die Kudo's brol zijn. Ik moest ze van het begin al niet. Oneerlijke shizzel dat het is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Er zijn ook mensen die een bladwijzer gebruiken inplaats van een abo
    Dus dat kan misschien ook wel wat verklaren


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tendrement schreef:
    Er gaan heel veel berichtje door Q. heen waarbij ze vragen om "dit" verhaal te kudoen. De meeste doen dat zonder dat ze ook maar weten waar het verhaal over gaat..

    Dat dat gebeurt vind ik slecht,
    kudo's zijn er om goede verhalen & quizzen een beloning te geven door ze mogelijk in de dagelijkse top 5 te laten komen


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    West schreef:
    is me ook al opgevallen


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Er zijn mensen die vals spelen en dat is dan het resultaat. Dat is heel zielig, want de enige manier om dat tegen te gaan is gewoon de top 5 te verwijderen en dan heeft niemand er nog iets aan.


    Let the Night embrace you

    Toendra schreef:
    Ik kijk daar echt niet naar hoor....


    I love you Irem

    Ik ben dan ook geen fan van het kudo systeem.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nimf schreef:
    Er zijn mensen die vals spelen en dat is dan het resultaat. Dat is heel zielig, want de enige manier om dat tegen te gaan is gewoon de top 5 te verwijderen en dan heeft niemand er nog iets aan.
    Of je kan zoiets doen zoals ik voorstelde, maar Rutger negeert toch al mijn suggesties of ze nu goed zijn of niet, dusja.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Of je kan zoiets doen zoals ik voorstelde, maar Rutger negeert toch al mijn suggesties of ze nu goed zijn of niet, dusja.

    wat stel jij voor dan? :O


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Als je dit ziet, en dit is buiten een verhaal zelf, zou je dit dan willen melden :)?
    Dat wordt het voor ons makkelijker om te bestrijden.

    Bestrijden. -supermanhouding-
    Hahaha.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik kijk nooit naar de top vijf.

    Maar dit is vreemd, ja!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.