• Nou zeg er wordt wel veel geschoten
    In Alphen aan de Rijn
    Toen in Groningen
    En nu zegt mijn moeder in Vlissingen
    Wat is er aan de hand?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Er word altijd veel geschoten maar nu komt het eens in het nieuws.


    Your make-up is terrible

    In nederland draaien sommige mensen door en gaan daarom maar iedereen doodschieten D:


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik snap niet wat er nu allemaal aan de hand is met de wereld.. waar zijn ze toch mee bezig.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik snap wat je bedoelt
    In Alphen aan den Rijn alleen al is er in 2 maanden tijd al 3 keer geschoten: 2x een criminele afrekening en dan 1x die schietpartij van Tristan van der Vlis.
    Ik voel me niet echt veilig meer op straat, want ik woon in Alphen aan den Rijn :(
    De opa van een meisje uit mijn klas is bij die schietpartij van Tristan van der Vlis om het leven gekomen en dat maakt het nog enger:(


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    tja...de mensen zijn gek aan het worden...je wordt toch ook niet meer goed geholpen, zoals bij die ene die zelfmoordneigingen/gedachtes had en zijn wapenvergunning mocht houden...like what the hell O.o
    maar goed...veilig is het nergens...het kan je altijd overkomen...vooral gezien dat mensen tegenwoordig snel overspannen zijn en niet meer willen blijven leven of denken dat ze hun ex maar moeten neerschieten en daarna een politieagent...zoals hier in de buurt van baflo (woon zelf in groningen)...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    OMYJBIEBER schreef:
    Ik snap niet wat er nu allemaal aan de hand is met de wereld.. waar zijn ze toch mee bezig.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    ehm de alfabet:S


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Assassin schreef:
    Er word altijd veel geschoten maar nu komt het eens in het nieuws.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.