voornaam: Alice
Doopnaam/Tweede naam: Agalychnis
Achternaam: callidryas
Volledigenaam: Alice Agalychnis Callidryas
Leeftijd: 16
Kleur Ogen: rood, je zult het wel begrijpen als je mijn andere gedaante ziet
Kleur Haar: zwart
Karakter: sociaal, hyper, kan soms brutaal zijn, dromer, misschien ietwat manisch, creatief, gepijnigd door het geheim...
Hobbies: fotografie, natuurfotografie, zingen, schilderen, muziek beluisteren, gitaar spelen...
Halfwezen: ik wordt 's nachts een roodoogmakikikker
Extra: Agalychnis Callidryas is de wetenschappelijke benaming van de kikker hierboven, Alice is vegetarisch, ook al is de kikker dat normaal niet. Alice slaapt niet bij een nieuwe maan want overdag is ze een mens en 's nachts een kikker die leeft in de nacht dus...
Als kikker eet ze niet omdat de kikkers nu eenmaal insecten eten. Ze kan erg mooi zingen omdat ze dat als kikker ook kan.
Crush: Damen Reid, hij is een jongen die al haar hele leven tegenover haar woont, tot hun 14de waren ze vrienden, later zijn ze uit elkaar gegroeid. Ze is al jaren gek op hem.
Foto:
Alice aka Rose McGowan
of Alice aka Brookelle Bones
Hier dus...
Damen aka -en deze aka is totaal niet nodig- BK (ik vind hem nu eenmaal de mooiste persoon ooit)
of Damen aka Tom Welling
Ik ben voorstander van Brookelle Bones en Bill Kaulitz als Alice en Damen, maar het is natuurlijk je eigen keuze - vele mensen zouden waarschijnlijk kiezen voor Rose en Tom...
En aan de persoonsbeschrijving en zo kan natuurlijk wel wat gesleuteld worden...
[ bericht aangepast op 15 april 2011 - 22:39 ]
I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.