• [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 21:21 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Wit poeder op je gezicht doen misschien? Veel je neus ophalen en hoesten. En je ogen halfdicht.
    Denk ik, maar ik heb er geen ervaring mee.


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Wit poeder op je gezicht doen misschien? Veel je neus ophalen en hoesten. En je ogen halfdicht.
    Denk ik, maar ik heb er geen ervaring mee.
    oke, k hoorde iets van ui onder je oksel ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Doe slapjes, futloos... dunno in bed gaan liggen? (: Sterkte!


    1.25

    Trillen en je ogen halfdicht. Doe net of je kotsneigingen hebt of doe gewoon je vinger in je keel.


    Firm believer of all that is magic

    Trillen. Stil zijn. Moe kijken. Als je ouders iets vragen iets mompelen. Een vest aandoen, omdat je het koud hebt zogenaamd. Futloos gaan zitten, nergens op reageren.


    <3

    hortons schreef:
    Trillen. Stil zijn. Moe kijken. Als je ouders iets vragen iets mompelen. Een vest aandoen, omdat je het koud hebt zogenaamd. Futloos gaan zitten, nergens op reageren.
    En ik hoorde ook iets over een ui ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)En ik hoorde ook iets over een ui ?


    Oh ik weet niet, die ui kan wel werken maar ik doe dat nooit.


    <3

    Ik ben 3keer naar huis gegaan dit jaar met 2dagen ziek op bed.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    hortons schreef:
    Trillen. Stil zijn. Moe kijken. Als je ouders iets vragen iets mompelen. Een vest aandoen, omdat je het koud hebt zogenaamd. Futloos gaan zitten, nergens op reageren.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    hortons schreef:
    (...)

    Oh ik weet niet, die ui kan wel werken maar ik doe dat nooit.
    oke, ik hoorde onder je oksel ofso xd


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    iGranger schreef:
    Ik ben 3keer naar huis gegaan dit jaar met 2dagen ziek op bed.
    Dus je vind het wel normaal ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik snap helemaal dat je liever niet naar school zou gaan, en misschien werken deze tips wel. Maar het wordt er niet beter door, geloof me. Ik heb er ervaring mee, en uiteindelijk zie je er juist nog meer tegenop om weer terug te moeten naar school, maar je kunt je niet voor eeuwig blijven verstoppen thuis. Probeer gewoon te gaan.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik snap helemaal dat je liever niet naar school zou gaan, en misschien werken deze tips wel. Maar het wordt er niet beter door, geloof me. Ik heb er ervaring mee, en uiteindelijk zie je er juist nog meer tegenop om weer terug te moeten naar school, maar je kunt je niet voor eeuwig blijven verstoppen thuis. Probeer gewoon te gaan.
    Nee, dat kan echt niet. Ik heb 2 pw's en nog niet echt geleerd want ik snap het niet ;x. En ben nu alleen thuis dus ;$. En ik beloof dat ik maanddag ga !


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik heb morgen ook twee toetsen, waarvan ik niets begrijp en voel me net zo kut als jou. Al een tijdje, denk serieus na over depressies. Doe chaggie en futloos en doe je haar uit je gezicht, zodat je wallen (als je die hebt dan) nog beter opvallen en dan zeggen dat je echt vreselijk voelt. Oh, en blijf de hele nacht op dan ben je de volgende dag gegarandeerd zo moe dat je wel goed kan acteren dat je ziek bent. (:


    wth.

    Quixotic schreef:
    Ik heb morgen ook twee toetsen, waarvan ik niets begrijp en voel me net zo kut als jou. Al een tijdje, denk serieus na over depressies. Doe chaggie en futloos en doe je haar uit je gezicht, zodat je wallen (als je die hebt dan) nog beter opvallen en dan zeggen dat je echt vreselijk voelt. Oh, en blijf de hele nacht op dan ben je de volgende dag gegarandeerd zo moe dat je wel goed kan acteren dat je ziek bent. (:
    Oke dankje voor de tipss, blijf je ook ziek thuis ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co