• [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 21:21 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Wit poeder op je gezicht doen misschien? Veel je neus ophalen en hoesten. En je ogen halfdicht.
    Denk ik, maar ik heb er geen ervaring mee.


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    Wit poeder op je gezicht doen misschien? Veel je neus ophalen en hoesten. En je ogen halfdicht.
    Denk ik, maar ik heb er geen ervaring mee.
    oke, k hoorde iets van ui onder je oksel ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Doe slapjes, futloos... dunno in bed gaan liggen? (: Sterkte!


    1.25

    Trillen en je ogen halfdicht. Doe net of je kotsneigingen hebt of doe gewoon je vinger in je keel.


    Firm believer of all that is magic

    Trillen. Stil zijn. Moe kijken. Als je ouders iets vragen iets mompelen. Een vest aandoen, omdat je het koud hebt zogenaamd. Futloos gaan zitten, nergens op reageren.


    <3

    hortons schreef:
    Trillen. Stil zijn. Moe kijken. Als je ouders iets vragen iets mompelen. Een vest aandoen, omdat je het koud hebt zogenaamd. Futloos gaan zitten, nergens op reageren.
    En ik hoorde ook iets over een ui ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)En ik hoorde ook iets over een ui ?


    Oh ik weet niet, die ui kan wel werken maar ik doe dat nooit.


    <3

    Ik ben 3keer naar huis gegaan dit jaar met 2dagen ziek op bed.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    hortons schreef:
    Trillen. Stil zijn. Moe kijken. Als je ouders iets vragen iets mompelen. Een vest aandoen, omdat je het koud hebt zogenaamd. Futloos gaan zitten, nergens op reageren.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    hortons schreef:
    (...)