• Mijn vriendin is overgeplaatst naar mijn klas, omdat ze geen vriendinnen in haar andere klas heeft. Komt een tutje: "Kathy, ze wordt niet met ons bevriend." Ik had zoiets van: Ze wilt niet eens met zo'n loser bevriend worden. En ik had zo iets van: Zeg het recht in haar gezicht en niet die van mij, ik ga het niet doorgeven hoor. Maar dat durft dat mens gewoon niet. En ik ga haar ooit een haar een klap geven, met haar uitgroei x|. En wanneer die tutjes wegzijn bleven er 2 over en dan doen die opeens aardig.
    Dat kan ik dus niet uitstaan, want waarom zou je nou persé je anders voordoen om erbij te horen? Als mensen mijn persoonlijkheid niet mogen: Schijt! Rot maar op, want aan mij zit je nog 2 hele schooljaren vast:Y)

    Ik ken het, ik heb er ook zo'n paar in mn klas, ik besteed maar gewoon zo min mogelijk aandacht aan ze, dan heb ik er ook niet zoveel last van.


    i need you like a heart needs a beat.

    Ik ken het, ik heb er ook zo'n paar in mn klas, ik besteed maar gewoon zo min mogelijk aandacht aan ze, dan heb ik er ook niet zoveel last van.
    Ik wil heus wel aardig doen tegen die meelopers, maar ze moeten het niet flikken om iets gemeens te zeggen(wat ze nog niet hebben gedaan).

    Ik heb gwn niksz met se!!..,,wrm meel0pen?..,,maak je eigen stijl en laat anderen meel0pen meel0pers hebn geen zelfvertrouwen!

    ik zeg altijd. huppetlkutjses hebben geen leven ze huppelen de ander achterna.

    en als ik da weer bedenk die zin, dan weet ik ook dat hun mijn aandacht niet eens waard zijn


    So Wrong, It's Right <3

    Ik heb gwn niksz met se!!..,,wrm meel0pen?..,,maak je eigen stijl en laat anderen meel0pen meel0pers hebn geen zelfvertrouwen!
    idd

    Meelopers zijn lozers :X
    naja i don't care about them
    het is hun keuze x3 dus als hun graag achter iemands kont aan wille lope dan veel plezier ermee maar ik doe nie mee x3


    We can only learn to love by loving.

    nee idd ik ook niet, ik heb mijn eigenen stijl en dat hou ik zo. waarom zou ik het zelfde willen zijn als iemand anders.iedereen moet uniek zijn


    So Wrong, It's Right <3

    nee idd ik ook niet, ik heb mijn eigenen stijl en dat hou ik zo. waarom zou ik het zelfde willen zijn als iemand anders.iedereen moet uniek zijn

    IDD!!
    helemaal met je eens x3
    als iedereen elkaar gewoon sichself sou laten zijn was de wereld veel mooier x33


    We can only learn to love by loving.

    Meelopers... 2 woordjes... ZWAAR KANSLOOS!!!!

    Ik ken het en ik kan die huppeltjes/meelopertjes dus echt niet uitstaan. Ik wil ze wel eens de bek op de stoep kapot meppen, serieus. Dan denk ik van rot op man!. Maar ik hou me meestal in tenzij ze me echt kwaad proberen te krijgen, ik ben mezelf en ze moeten er maar mee leren leven. Zo neem ik niet snel een blad voor mijn mond maar zeg ik juist snel mijn eigen mening. En daarachter zeg ik altijd. Kan je er niet mee leren leven? Leer er dan gewoon mee leven!

    Op mijn fiets staan ( kroegfiets dan ) MENING UITEN IS DODELIJK! want dat klopt ook wel in dit land. Geleik krijg je een dikke bek terug en kijk nou eens naar een Pim Fortuin en een Theo Van Goch. Alleen omdat ze hun mening hebben gezegd zijn ze vermoord.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    (...)
    IDD!!
    helemaal met je eens x3
    als iedereen elkaar gewoon sichself sou laten zijn was de wereld veel mooier x33
    uhu, ik bedoel als iedereen nou bijv. BB zou dragen, dan was de wereld stukken saaier. "Wat een toeval je hebt weer een BBshirt aan." "Ja, we kunnen niks anders kopen." "Ohja."

    Meelopers... 2 woordjes... ZWAAR KANSLOOS!!!!

    Ik ken het en ik kan die huppeltjes/meelopertjes dus echt niet uitstaan. Ik wil ze wel eens de bek op de stoep kapot meppen, serieus. Dan denk ik van rot op man!. Maar ik hou me meestal in tenzij ze me echt kwaad proberen te krijgen, ik ben mezelf en ze moeten er maar mee leren leven. Zo neem ik niet snel een blad voor mijn mond maar zeg ik juist snel mijn eigen mening. En daarachter zeg ik altijd. Kan je er niet mee leren leven? Leer er dan gewoon mee leven!

    Op mijn fiets staan ( kroegfiets dan ) MENING UITEN IS DODELIJK! want dat klopt ook wel in dit land. Geleik krijg je een dikke bek terug en kijk nou eens naar een Pim Fortuin en een Theo Van Goch. Alleen omdat ze hun mening hebben gezegd zijn ze vermoord.
    Idd, maar ik sla ze niet hoor. Misschien hebben ze wel een reden om zo te doen. Ik bedoel, zo makkelijk is het ook weer niet om vrienden te maken. En je word bij mijn school snel gepest als je je mening geeft

    Ik heb dat ook. Een meisje uit mijn klas zat vorig jaar in een andere klas. Ik kon haar niet uitstaan! En ik en mijn vriendin hebben haar straat bij elkaar gegilt toen ik zei dat ze bij ons in de klas kwam. Nu rijdt ik met haar, mijn vriendin en een ander meisje naar school (meestal). En dan valt ze mee. En in de klas valt ze ook mee. Maar als ze bij een paar van die huppels is die ik niet mag is ze zelf een huppelende gieberige geit >.<

    Echt vaag x'D


    bla bla bla