• Serieus, ik weet niet wat ik de laatste tijd heb maar overal heb ik wel pijn aan.

    - mijn kuiten en hakken, als ik ga sporten krijg ik na zo'n 5 of 10 minuten erge pijn
    - gister stond ik op met een vaste nek. Ik kon mijn hoofd gisteren niet naar rechts bewegingen
    - Vandaag heb ik mijn knie gestoten
    - Vorige week ben ik gekraakt, waardoor ik een soort van spierpijn heb

    En waar hebben jullie pijn aan?


    <3

    Bad luck! D: Ik heb een blaasontsteking, dus mijn kut doet pijn. Nice information, right? 8) Nee grapje, als ik plas doet het alleen pijn D:


    We accept the love we think we deserve.

    Mijn rug, al heel lang, maar dat kan ik helaas niet veranderen (:
    En ik had vandaag last van mn voeten, maar dat is weer over.


    Destroy what destroys you.

    Mijn armen en schouders, spierpijn thanks to gym.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    mijn hele lichaam vandaag. ik kon op geen enkele manier zitten of lopen. Ik moest zelfs huilen van de pijn.

    fysio?


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    OHMYJOSH schreef:
    Mijn rug, al heel lang, maar dat kan ik helaas niet veranderen (:
    En ik had vandaag last van mn voeten, maar dat is weer over.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mijn Tanden ja mijn beugel is juist aangespannen en het doet nogal pijn maar met jullie liefheid gaat het wel over


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    SE7EN schreef:
    fysio?


    Heb je het tegen mij?
    Ik ga al naar de fysio,


    <3

    Mijn enkel.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Aan mijn kaak aan de ene kant. En er is niks te zien, heel vreemd. En pijnlijk! En aan mijn voet heb ik ook pijn want op mijn wreef heb ik al sinds vorige week zaterdag een blauwe plek en een schram. Een of ander tuttebel is erop gaan staan met haar hak, hèhèhè.

    Dat heb ik ook wel eens, gaat bij mij vanzelf wel weer over.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb de laatste tijd echt altijd last van mijn rechtervoet, niet normaal.
    Een tijdje geleden kneusde ik mijn kleine teen, en daar blijf je heel lang last van houden, dus als ik hem nu heel zachtjes stoot is ie weer half gekneusd -.-'
    En bij diezelfde voet heb ik ook last van, ja, gewoon de bovenkant van mijn voet, geen idee waarom ;s.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Mijn rechterschouder, van het weekend heb ik verkeerd gelegen ofzow denk ik. Dan heb ik er altijd nog minstens een week last van
    Mijn neus. Gisteren met gym met volleybal ben ik 3x door een bal geraakt (inclusief bloedneus) binnen 10 min...
    Mijn rug omdat mijn topmatras dingetje (dunne matras die je bovenop je gewone matras legt) een beetje versleten is en we nog geen tijd gehad hebben om een nieuwe te kopen...


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    Mijn hoofd, mijn pols en mijn schouder.
    Dankje lief broertje (:

    -.-


    Me so good.

    Mijn heup zat overlangs voor 3 weken minstens vast. Ik mankte heel hard.

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 10:33 ]


    Get outta my head!