• Ja. Ik heb dus vandaag een blackberry gekregen en ik heb het volgensmij verneukt.
    Ten eerste ik heb perongeluk bij msn op 'verbergen' geklikt nu weet ik niet meer hoe ik hem zichtbaar kan maken.
    Ten tweede ik probeerde bij Blackberry app world een acc te maken maar dat lukt niet want hij gaat niet meer weg van account informatie en zo nog veel meer.

    Maar ik wil dus graag alles opnieuw alles instellen gewoon helemaal opnieuw refresh ofzo. Maar weet iemand dus hoe dat moet, echt je zult me leven redden.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Je batterij eruit halen, en weer erin doen, dan wordt alles opnieuw ingesteld :]

    [ bericht aangepast op 13 april 2011 - 21:06 ]


    We accept the love we think we deserve.

    En btw, met dat verbergen: Je kan gewoon op dat Blackberry icoontje drukken, die naast je groene telefoontje staat, en dan Alles Weergeven drukken. Dan komt msn weer terug :]


    We accept the love we think we deserve.

    Wat diegene boven me zegt (krul)


    -

    Sawtooth schreef:
    En btw, met dat verbergen: Je kan gewoon op dat Blackberry icoontje drukken, die naast je groene telefoontje staat, en dan Alles Weergeven drukken. Dan komt msn weer terug :]

    Jaa, dat zei mijn nicht dus ook maar ik heb 9780 en bij deze is het anders want ik zie dat dus niet..


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Probeer gewoon elke knop, je moet je telefoon een beetje uitproberen en uitzoeken hoe het werkt. Zo ben ik ook achter alles gekomen 8) Ben je bij je oma,dan kan ik je helpen.


    We accept the love we think we deserve.