• wil iemand hier tekst in zetten?

Tekst: I'm gonna hit this city
    het liefst witte letters en een beetje sierlijk?
    en oja het liefst vanonder

thanx!
    <3

EDIT: misschien een iets grotere tekst? :X

[ bericht aangepast op 13 april 2011 - 19:11 ]

One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

Zal het proberen

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

ImmaWolf schreef:
    Zal het proberen

dankje (:

One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

Zoiets?

oops, ik zie net dat de lettertjes niet duidelijk zijn; dat was net nog niet ;s
    sorry dan!
    in elk geval, voor zo'n dingen gebruik ik altijd picnik.com

[ bericht aangepast op 13 april 2011 - 19:03 ]

Van alle natuurrampen is liefde de grootste. En de mooiste.

Linksonderin of rechtsonderin???

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

ImmaWolf schreef:
    Linksonderin of rechtsonderin???

doe maar rechts (: dankje

Ik zal ook proberen (:

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Helemaal rechtsonderin het klein staat © ijskoffie.
    De tekst kan groter

ik heb een edit gedaan xD -neee joh-

Groter kan niet
    Het copyright-ding van jou staat nu rechtsbovenin in het zwart (wit was niet te zien)

hoi (:

Kill them with kindness.

Ik maak er ook wel 1

Kill them with kindness.

ImmaWolf schreef:

Groter kan niet
    Het copyright-ding van jou staat nu rechtsbovenin in het zwart (wit was niet te zien)

Dankje!

ijskoffie schreef:
    (...)
    Dankje!

Graag gedaan.
    Ik vind zelf dat er andere bijzitten die een veel sierlijkere tekst hadden, maar ik had geen ander lettertype (die sierlijker was)